| IonutCG90 a întrebat:

Salut tineri padawani/jedi&TPU-iști. Ce părere aveți, dacă NASA ar cunoaște o planetă locuibilă sau resurse valoroase sau tehnologii avansate, credeți că ei ar spune popoarelor?

| aXy99 a răspuns:

S-au descoperit deja astfel de planete (sau asa se presupune), dar sunt prea departe.

| sublime89 a răspuns:

Uiti ca NASA nu e singura agentie spatiala de pe Terra. Exista si alti astronomi si oameni de stiinta foarte competenti in alte tari, si astfel ar putea si ei sa afle acele planete sau acele resurse pe care NASA le-ar afla. Multi cred in acest mit ca NASA ar avea monopol asupra tuturor cunostintelor din lume. Sunt doar niste teorii ale conspiratiei care merg mana in mana cu celelalte suspiciuni irationale pe care le au oamenii in legatura cu NASA, cum ar fi ca nu au aselenizat, ca de fapt nici nu pot sa mearga in spatiu, sau ca Statia Spatiala Internationala nu exista. Mai sunt unii care cred ca NASA ascunde extraterestrii, ca ascunde faptul ca vom fi loviti de un asteroid, sau chiar ca ne minte in legatura cu forma Pamantului (sunt unii care inca cred ca Pamantul e plat). Bineinteles ca astfel de oameni n-o duc prea bine la capitolul cunostinte stiintifice, si nici logica nu-i ajuta. E usor sa uitam cate lucruri bune a facut NASA in istoria ei, cate informatii pretioase cunoastem datorita lor, si cate vom mai afla si-n viitor. Sunt lucruri la care nici nu visam acum cativa ani. Dar in loc sa fie recunoscatori si mandri, oamenilor le place sa arunce cu noroi. Si totul se trage din incultura.

| Popescu_Eugen_1964 a răspuns:

Populatia nu e pregatita pentru asa ceva si ar exista convulsii sociale de tot felul. Despre tehnologie afla ca sunt tehnologii pe Terra mult mai avansate decat ne imaginam, nu se dau prostimii pentru ca guvernele si bogatii lumii care conduc din umbra ar pierde controlul asupra sclavilor. Studiaza doar biografia Nikola Tesla.

| 6684464 a răspuns:

Da, doar stim de exoplanete...
De extraterestrii pe orbita pamantului nu ar spune.

| IonutCG90 explică:

Mersi tuturor care au raspuns si care probabil vor mai raspunde.

| LostInPark a răspuns:

Cred ca ar vinde prematur si bilete pentru o posibila calatorie.Mai cumpara cineva pamant pe Luna? Un morcov, o ceapa, trei straturi de ridichi pazite la telescop, nu strica.

| cocoman a răspuns:

De ce nu, nu e ca si cum ar putea sa se duca acolo cu tehnologia curenta.
Daca stai sa o iei asa toate planetele si satelitii au resurse valoroase, insa momentan nu se poate recolta aceste resurse.
Dar oricum nu se stie, vorbim de NASA aici, cine stie ce ne ascund astia.

| Quadrillion a răspuns:

Cred ca ar spune dar partial.Depinde de ce impact ar putea avea asupra populatiei.