| Ionut123987 a întrebat:

Am un card sodexo și am vrut sa îmi instalez aplicația ca să verific soldul și toate chestiile astea. Am instalat aplicația mySodexo, mi-am făcut cont și când dau la portofel ca să îmi adaug cardul îmi da eroare. Nu inteleg de ce. Am încercat sa ma conectez de pe alte 2 telefoane și tot asa.
Îmi puteți spune, va rog, cum sa rezolv problema, sau îmi puteți recomanda alta aplicație?
Va mulțumesc

3 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

Asta e singura aplicație, dezinstalează și reiei totul de la capăt

| Ionut123987 explică (pentru sierra1):

Am reinstalat, dar nu. Și Am încercat de pe alt telefon unde am instalat aplicația și nu merge și am întrat și pe web și tot nu merge

| RealKing01 a răspuns:

Eu nu mai actualizez aplicația sodexo din motiv ca in loc să le imbunătățească mai mult o strică si au multe bug-uri ciudate care te enervează. Așa se intâmplă și cu alte aplicații, sodexo nu e singura.