| UtilizatorTpu17423 a întrebat:

Bună, am intrat pe vechiul meu cont de eMag și la setări îmi atrage de fiecare dată atenția cu roșu să verific numărul de telefon. Am intrat acolo, am introdus numărul meu de telefon nou, am dat să-mi trimită un cod de verificare pe SMS, dar n-am primit nimic. am încercat și ieri și azi, m-am uitat cifră cu cifră să fie corect numărul, m-am asigurat că am date, este valabil numărul de telefon, dar nicidecum nu dorește să apară un cod in SMS. Vreau să verific numărul, pentru că altfel nu mai primesc mesaj dimineața în ziua când vine curierul, din câte am citit. Dacă are cineva sugestii, posibile soluții, vă aștept cu brațele deschise. Vă mulțumesc!

3 răspunsuri:
| Xox0 a răspuns:

Poți ignora alerta aia.
Dacă te loghezi cu emailul și primești confirmări pe e-mail despre comenzi, n-ai treabă

| UtilizatorTpu17423 explică (pentru Xox0):

Update: deci, am lăsat așa și s-a întâmplat ceva cu comanda mea chiar astăzi, ceva ce nu mă așteptam. Pe lângă faptul că n-am primit SMS azi dimineață, nici nu m-a sunat curierul când a fost la poartă. Pe eMag îmi arăta că vine azi între orele 9 și 18 comanda. Ok, am așteptat, au trecut ore, a venit ora 17:50, mă uit pe geam cu un ultim firicel de speranță, dar nimic. am plecat din cameră vreo 3 minute, după care m-am întors și am văzut mașina curierului care chiar în acel moment a plecat. Nici nu m-a sunat, nici nu a claxonat, nimic. Și acum îmi arată pe eMag status la livrare "Reîncercăm livrarea". Niciodată nu mi s-a mai întâmplat așa ceva

| UtilizatorTpu17423 explică (pentru Xox0):

UPDATE DIN NOU: în final am aflat care era problema de fapt.
Nu, nu m-a înșelat eMag, și nici firma de curierat.
Ci m-am înșelat eu singur pe mine.
Numărul pe care am încercat să-l folosesc... nu este valabil...