| Maftei_Alexandru_1995 a întrebat:

Buna!
Am o intrebare referitoare la boxe: "NU SE MAI AUD".
De ce?
Vreau sa ascult muzica si nu se aude.
Boxele merg(se aprinde si ledul cand le aprind).
Mi-am resetat de curand PC,aveam Windows xp, iar acum am Vista.
Sunt incepator, si as vrea sa-mi spuneti pe intelesul tuturor.
VA ROG ajutati-ma!

Răspuns Câştigător
| halogen001 a răspuns:

Placa de baza sau calculatorul are un dvd pe care sunt drivere (= programe care conduc diverse dispozitive din pc: - fara drivere dispozitivele nu functioneaza. Placa de sunet nu da sunet daca nu sunt instalate driverele pentru sunet, placa video nu merge la capacitatea maxima fara drivere.) Unele drivere se gasesc in windows si se instaleaza automat, altele se gasesc pe dvd-ul placii de baza, pe dvd-ul laptopului, pe dvd-ul dispozitivului respectiv sau pe site-ul producatorului. Fie se descarca de pe site, fie se instaleaza de pe dvd. Mai sunt si programe care descarca sau instaleaza drivere automat. Si windows-urile mai noi, instaleaza singure drivere de pe internet.
Daca ai dvd de la laptop, calculator sau placa de baza, se pot instala driverele placii de sunet de acolo.
Daca nu ai dvd, se pot cauta pe net pe site-ul producatorului dupa numele placii de baza (motherboard) sau dupa modelul laptopului. Se poate vedea ce placa de baza e, cu programul speccy http://www.piriform.com/speccy/download

Cu numele placii de baza se da pe google o cautare, se gaseste site-ul producatorului placii de baza si la sectiunea descarcari, in functie de windows-ul folosit, pe 32 biti sau pe 64 biti se descarca driverele placii de sunet si se instaleaza. Pe Vista, merg drivere de Vista sau de windows 7 daca nu se gasesc pentru vista.

0 răspunsuri: