| denisQ00 a întrebat:

Am trimis un pc in service a doua oara dupa ce mi-a venit din garantie cu acelasi defect, din cate am vazut pe internet daca ii ameninti cu protectia consumatorului acestia o sa iti repare pc-ul cum trebuie si as dori sa le spun asa *Va rog sa reparati calculatorul cum trebuie de data asta ca sa nu fiu nevoit sa apelez la protectia consumatorului* P.S : se poate intampla ceva daca le zic asta, adica sa na? Nu stiu, multumesc anticipat happy, dau fundita happy

Răspuns Câştigător
| Evolution a răspuns:

Da, chiar iti recomand sa faci asta si daca nici a 3 a oara nu iti repara, din ce stiu (nu este sigur) ai dreptul sa soliciti un produs nou sau banii inapoi, dar nu sunt sigur aici, trebuie sa te documentezi putin. Daca nu iti repara, trimiti la protectia consumatorului (gasesti site'ul pe internet) toate datele problemei si crede'ma ca o sa se rezolve.
Eu am patit la o usa de cuptor, am asteptat 2 luni sa vina o usa de cuptor. Efectiv dupa 1 an mi s'a dezlipit sticla de usa cuptorului. Bineinteles ca tine de garantie ca eu nu sunt vinovat si se vede clar (am trimis poze) ca a venit lipit prost din fabrica si dupa o luna si jumate de insistente la telefon, am trimis un mail unde am specificat ca daca intr'o saptamana nu vine usa, ma duc la protectia consumatorului sa vedem ce parere au ei despre asta.
A 3 -a zi baietii au venit si au montat usa. Scuza lor: vine din Olanda si dureaza foarte mult. De parca eu n am mai comandat colete internationale... laughing
Cu protectia consumatorului nu este de joaca, sunt cazuri unde de la o persoana poate sa ii inchida toata firma si sa le de'a in judecata ca nu isi fac treaba.
Dar poate nu se ajunge acolo si da, ameininta'i ca asa se rezolva in tara asta.
Succes!

| denisQ00 explică (pentru Evolution):

Bine! Multumesc am sa le scriu ca daca nu-l repara cum trebuie am sa apelez la protectia consumatorului

7 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Trimiti inapoi defect si a treia oara, dupa care ai posibilitatea sa ceri altul sau sa ceri banii inapoi (conform legii). Pentru asta trebuie sa fie mentionate in certificatul de garantie cele doua reparatii anterioare.

| katy a răspuns:

Am patit si eu, dar in Italia.Le-am spus ca daca vin si a 3-a oara, imi vreau banii inapoi!

| denisQ00 explică (pentru katy):

Si au reparat produsul laughing?

| katy a răspuns (pentru denisQ00):

Da,dar cand am ajuns in Romania, s-a grabit sotul sa plece undeva si l-a inchis fortat.acum nu se mai deschide laughing

| romeo78 a răspuns:

Un aparat electronic, indiferent dacă este telefon, laptop, PC, dacă s-a defectat o dată, iar prin reparație nu s-a rezolvat problema, cel mai bine cereți înlocuirea lui. Faptul că l-ați dus la reparat a doua oară, nu faceți scandal la service. Dacă se strică, nu merge corespunzător, după această a doua reparație, mergeți cu carnetul de service în care se vede că a fost la reparat, cu factura direct la magazin și cereți înlocuirea sa.
Dacă, cei de la magazin vă refuză înlocuirea, fără scandal, mergeți direct la protecția consumatorului.
Vorba dulce, mult aduce!
Succes!

| anonimg a răspuns:

Nu trebuie să îi ameninți. Contactezi în cel mult urgent mod protecția consumatorilor, fără ca service-ul să bănuiască ceva.