|

Buna, recent mi-am instalat After effects in laptop, laptopul este nou, ruleaza windows 7 ultimate x64 si azi mi-a dat 2 blue screen-uri! Problema este ca nu am reusit sa vad nimic, tot ce vedeam era un ecran negru cu albastru cu niste dungi roz si purici ca la televizor cand nu prea ai semnal :\

Oare are treaba cu after effects-ul? Nu as vrea sa-l sterg deoarece il folosesc destul de des si chiar am nevoie de el! De la ce poate fi? Chiar nu inteleg ce motiv ar avea!

3 Raportează Evaluează
3 răspunsuri:
| a răspuns:

Dezinstaleaza after. ca sa te convingi ca nu e vina respectivului program.
revenind la ceea ce ai scris, laptopul nu ti-a dat un blue screen.
blue screen e un ecran cu litere albe sau galbene, si e dat de anumite motive: incompatibilitati ale componentelor, a uniu program, a unui driver, a unei componente defecte, etc.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru gelu1970):

Dupa ce a pornit mi-a dat un mesaj intr-un chenar ca a aparut o eroare si ca windowsul nu s-a inchis cum trebuie, la numele erorii era trecut blue screen!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru RB26DETT):

Ok. in primul rand trebuie sa descartezi ca after nu e de vina.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează