anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

De fiecare dată când trimit cuiva o poza pe messenger ea devine neclară, nu se mai intelege nimic din poza trimisa.De ce? Adică eu trimit poza clara apoi o trimite in ceață.O vede in ceață și persoana căruia ii trimit poza sau așa o vad doar eu?

Răspuns Câştigător
| BlackPixel a răspuns:

Nu. Daca nu este o problema tehnica la contul tau, este normal ca poza trimisa sa se micsoreze. Daca dai click pe ea, va trebui sa se mareasca si, automat, sa se clarizeze. Daca nu se clarizeaza (la tine) nu inseamna ca persoana careia i-ai trimis poza nu o vede clara.
De asemenea poti face un test: trimite poza unui membru al familiei/prieten si intreaba apoi daca se vede clar sau nu.

Ai nelamuriri? Spune-ne!

| anonim_4396 explică (pentru BlackPixel):

O sa incerc sa fac asta.Dar cand apas pe ea nu se face clară, ba din potriva se face neclară

| anonim_4396 explică (pentru BlackPixel):

Se vede in ceață și la ceilalți. Am trimis o poza unui membru al familiei si pe telefonul lui nu se intelege poza trimisa de mine.Ce sa fie?

| BlackPixel a răspuns (pentru anonim_4396):

Ce telefon ai? Pozele sunt ". jpeg" sau ".png"?
Poate fi de asemenea o problema tehnica la contul tau.
Pozele daca le trimiti pe alte platforme (ex: WhatsApp/Instagram/etc.) se vad clare sau nu?

| anonim_4396 explică (pentru BlackPixel):

Da,se vad clare.Am Samsung a30

| BlackPixel a răspuns (pentru anonim_4396):

In acest caz, urmeaza instructiunile oficiale Facebook:

Dacă ceva nu funcționează în Messenger, încearcă să actualizezi aplicația. Dacă după actualizare în continuare elementul respectiv nu funcționează, iată cum ni-l poți raporta:

Android

*În secțiunea Conversații, atinge fotografia de profil în colțul din stânga sus.
*Derulează până în partea de jos a paginii și atinge Raportează o problemă tehnică.
*Descrie problema în caseta de text, inclusiv pașii care te-au condus la problemă.
*Atinge Trimite.

iPhone și iPad

*În secțiunea Conversații, atinge fotografia de profil în colțul din stânga sus.
*Derulează în jos și atinge Raportează o problemă.
*Introdu problema cu care te confrunți în caseta de text. Explică pe scurt ce s-a întâmplat.
*Atinge Trimite.

Messenger Lite

*Atinge în colțul din dreapta sus.
*Derulează în jos și atinge Raportează o problemă.
*Descrie problema.
*Atinge Trimite.

Aplicația pentru desktop

*Deschide aplicația Messenger pentru Windows sau macOS.
*Apasă pe fotografia ta în stânga sus.
*Apasă pe Preferințe.
*Apasă pe Raportează o problemă.
*Descrie problema în caseta de text, inclusiv pașii care te-au condus la problemă.
*Apasă pe Trimite.

Pe un desktop (messenger.com):

*Deschide aplicația Messenger pentru Windows sau macOS.
*Apasă pe în stânga sus.
*Apasă pe Raportează o problemă.
*Descrie problema în caseta de text, inclusiv pașii care te-au condus la problemă.
*Apasă pe Trimite.

Oferind detalii și capturi de ecran, ajuți la găsirea problemei. Deși nu vor răspunde la fiecare raport, este posibil să te contacteze pentru mai multe informații în timp ce investigheaza. Raportarea problemelor atunci când apar ii ajută să îmbunătățeasca Facebook. Apreciaza faptul că îți faci timp să le oferi aceste informații.

Speram ca te-am ajutat! Am facut tot ce ne sta in putinta pentru a te ajuta. Nu putem interveni mai departe deoarece nu avem autorizatia ta de a ne amesteca in Facebook-ul tau, etc.
Daca tot intampini probleme, ne poti contacta pe e-mail:
blackpixel100@gmail.com
sau
blackpixelproductions0@gmail.com
- Echipa noastra pentru probleme tehnice iti va raspunde.
In caz ca nu reusesti sa obti ceea ce doresti, scrie in e-mailurile trimise (catre noi) codul "A40ALX6".

Cu stima, David (in numele: Black Pixel),
Directorul departamentului (Black Pixel) pentru probleme tehnice externe!

| anonim_4396 explică (pentru BlackPixel):

Sunteti un angajat la Facebook? Am raportat problema, am si reinstalat messenger si tot asa e neclară

| BlackPixel a răspuns (pentru anonim_4396):

Nu, din pacate Black Pixel nu are legatura cu Facebook Inc. Tot ce trebuie sa faceti este sa asteptati raspunsul lor (celor de la Facebook). Daca nu primiti un raspuns, puteti insista (de obicei trebuie isistat ca sa te bage in seama). Tineti cont ca Facebook primeste sute de raportari pe zi, daca raportezi aceeasi problema de mai multe ori, o data la fiecare 5 zile, ai sanse mai mari sa primesti un raspuns.

Ne pare foarte rau daca nu v-am ajutat si ca nu va putem stabili un contact direct cu Facebook Inc. Speram sa va fim alaturi si alta data, chiar daca de aceasta nu am reusit sa rezolvam mare lucru. Va rugam tineti cont ca Black Pixel are proiecte in nenumarate domenii (respectiv TPU.ro) si nu putem oferi experiente perfecte in toate domenile (desi ne straduim si facem tot ce putem sa ajutam). Va instintam ca daca vom gasi o solutie, sau vom avea vreo idee, va vom contacta.

Speram ca nu v-am dezamagit si ca vom putea fi de folos si alta data!
Cu stima, David Ancus (in numele: Black Pixel Romania),
Directorul Departamentului Black Pixel pentru Probleme Tehnice Externe.
si
Daniela Andrescu,
Directoare al BP - The Black Order, Departamentul de Proiecte G10+.

Contact extern (mai multe informatii):
blackpixel100@gmail.com
blackpixelproductions0@gmail.com

| anonim_4396 explică (pentru BlackPixel):

Mulțumesc!

8 răspunsuri: