| anamaria525 a întrebat:

Bună TPU!

E prima dată când apelez la această comunitate și am emoții, dar nu-mi explic de ce. Lăsând asta deoparte, am și eu o problemă cu care nu mă pot descurca.
Am abonament la Vodafone, mă rog, fratele meu are abonament la Vodafone, doar că și-a făcut un nou abonament la Digi iar routerul Vodafone a ajuns la mine. Îl am deja de vreo 2 ani și plătesc în fiecare lună abonamentul, deși nu primesc niciodată vreo factură (atunci când se ia internetul știu că trebuie să reîncarc).
Deci, problema e că de pe la vreo 12, s-a luat internetul. Routerul funcționează, pentru că acel beculeț care arată că e pornit, e aprins. În schimb, celelalte beculețe de la semnal, wifi, etc, sunt stinse. Am sunat la toate numerele de telefon oferite pentru servicii relații cu clienții dar nu am rezolvat nimic pentru că mi-a intrat mereu ghidul Vodafone. Am încercat să discut și cu Tobi, asistentul virtual dar nu am ajuns la nicio rezolvare. Le-am trimis și emailuri, dar am primit mereu același răspuns "V-am acordat tichetul cu nr...și vom răspunde solicitării dumneavoastră". Nu știu care ar putea fi problema, dar bănuiesc că poate fi ceva în neregulă cu cartela. Aș fi foarte recunoscătoare dacă m-ați putea ajuta cu orice, un sfat, o părere sau orice altceva. Orice e binevenit și mai bun decât nimic (pentru că, cu asta mă ajută cei de la Vodafone).
Mulțumesc anticipat.

Răspuns Câştigător
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Mergi in sediul Vodafone si roaga i sa iti dea numarul de telefon de la tehnic acolo rezolvi aceasta problema, îi suni si ei vin acasa sa vada defectiunea, nu il poti face tu singura, poate fi de la cartela sau de la ruter se mai strica si ruterul si trebuie inlocuit, vezi poate trebuie reinnoit contractul daca a expirat sau ai datorii la ei ei ti au oprit internetul, si il poti reactiva numai la ei la Vodafone de fapt titularul de contract trebuie sa fie prezent la Vodafone cu buletinul si sa reinoiasca abonamentul, dar de ce nu te muti la Digi?

| anamaria525 explică (pentru CristiDinBucuresti):

Datorii la ei nu am. Din contră, am achitat și factura pentru luna viitoare. Am sunat la ei și mi-au spus că mi-au restricționat numărul și nu pot intra în legătură cu un operator pentru că am sunat de prea multe ori. Păi dacă m-ar ajuta, nu aș tot insista atât cu apelurile. M-aș muta la Digi, dar mai întâi, să rezolve fratele meu treaba cu contractul cu cei de la Vodafone. Până nu vine el în țară, nu am ce face.

| CristiDinBucuresti a răspuns (pentru anamaria525):

Am inteles, nu exista alta solutie decat sa astepti sa vina fratele tau sa rezolve situatia sa rezilieze contractul la Vodafone si sa te muti la Digi Rcs Rds.Sunt cei mai buni si pe telefonie si pe internet.

5 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Multumesc pentru funda

| Konstantinos99 a răspuns:

Ia o alta cartelea, poate nu mai ai net ->ai consumat tot dar din ce zici parca se exclude.
Nu stiu ce router ai, dar de principiu dar trebuie sa mearga si cu o alta cartele de Vodafone cu! pin dezactivat! Sau poate abonamentul fratelui tau s-a inchis si ai ramas pe dinafarahee hee, poate ai acces la my Vodafone sa vezi daca s-a schimbat ceva prin cont.

| anamaria525 explică (pentru Konstantinos99):

Nu pot intra în contul lui, pentru că am nevoie de email/număr, parolă, etc. Iar fratele meu nu le mai are.