|

Buna tuturor! Am doua routere in casa si unul dintre ele de vreo 2 ore face mofturi. Pe pc imi afiseaza ca nu as avea net, cauza fiind cablul de internet scos. Cablul nu era scos, dar l-am scos si l-am reintrodus. Rezultatul? Nu a mers. I-am dat restart, am dat restart si pc-ului, si telefonului. Acelasi rezultat ca mai devreme. Routerul celalalt merge, deci banuiesc ca problema nu e de la net. Ce sa ii mai fac?

13 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

In cazul acesta Ana, iti sugerez cu sinceritate sa apelezi la call center-ul furnizorului tau de internet/suport tehnic. Si iti fac ei conexiunea brici, asa ar fi normal. Treaba este ca nu stiu cum vine, fiecare, ce setari are, unu poate avea dhcp de la celalalt, sau ip setat manual, sau dinamic si etc. Nu-ti dau detalii prea multe ca te bag in ceata, suna la ei si spune-le sa vina pana la tine sa iti faca conexiunea. Daca chestia cu primul router persista, la mine s-a intamplat sa persiste pana l-am, de fapt 3 routere de acelasi tip, le-am trimis in garantie, si nici cei de la garantie nu au mai avut solutie, asa ca mi-au rambursat banii.

12 răspunsuri:
| a răspuns:

E bine sa ai un cablu UTP de rezerva (de internet), mai ales daca ai ataea routere si cabluri in casa.
Eu ti-as sugera sa incerci prin schimbarea cablului de internet pe traseul spre calculatorul cu problema.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Sa i chemi pe ăia de la net sa il faca ei, degeaba te chinui tu sa l faci, ca nu stii cum.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Cum sunt legate/facute conexiunile, cablurile pe romaneste. Internetul practic de afara/stalp unde intra mai intai, ce setari sunt folosite pentru ambele routere. Da-ne detalii ca sa iti putem raspunde concret si corect.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru anonim_4396):

Ti-ai si gasit pe cine sa intrebi de detalii, habar n-am sa-ti zic laughing)))))))

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru anonim_4396):

Pf, acum imi merge laughing Vreo 4 ore n-a mers si nu inteleg de ce...

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru anamariarot):

Ori conexiunile sunt facute foarte anapoda si nu intreb de cine, pentru ca nu are rost, ori un router clacheaza, adica cel in cauza si trebuie trimis in garantie daca mai are asa ceva. Data viitoare cand face, asigura-te ca, daca il lasi mai mult de 10 minute scos din priza, si isi revine in mod miraculos, fa-i o carte de vizita spre sediul garantiei.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Pai probabil s-a resetat cumva (inainte de ai da tu resetare) si acum trebuie configurat (user name si parola introduse in el). Daca zici ca cu celalalt iti merge. Daca nu e asta, in cel mai rau caz, s-a stricat. happy

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Poti sa dai un restart la router. Daca nu atunci poate fi de la cine ti-a facut abonamentul.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru KenNine):

Tu ai citit tot ce am scris?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Sună-i pe cei responsabili cu reţeaua ta de internet şi explicăle situaţia.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Poti sa imi spui mai exact ce rezultat iti apare cand dai "Windows Network Diagnostic"/ "Troublesthoot problems"? Adica eroarea care ti-o arata

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru TPUTudorMarian):

Am rezolvat problema, merci!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează