In cazul acesta Ana, iti sugerez cu sinceritate sa apelezi la call center-ul furnizorului tau de internet/suport tehnic. Si iti fac ei conexiunea brici, asa ar fi normal. Treaba este ca nu stiu cum vine, fiecare, ce setari are, unu poate avea dhcp de la celalalt, sau ip setat manual, sau dinamic si etc. Nu-ti dau detalii prea multe ca te bag in ceata, suna la ei si spune-le sa vina pana la tine sa iti faca conexiunea. Daca chestia cu primul router persista, la mine s-a intamplat sa persiste pana l-am, de fapt 3 routere de acelasi tip, le-am trimis in garantie, si nici cei de la garantie nu au mai avut solutie, asa ca mi-au rambursat banii.
Poti sa dai un restart la router. Daca nu atunci poate fi de la cine ti-a facut abonamentul.
Sa i chemi pe ăia de la net sa il faca ei, degeaba te chinui tu sa l faci, ca nu stii cum.
Ti-ai si gasit pe cine sa intrebi de detalii, habar n-am sa-ti zic )))))))
Poti sa imi spui mai exact ce rezultat iti apare cand dai "Windows Network Diagnostic"/ "Troublesthoot problems"? Adica eroarea care ti-o arata
Pf, acum imi merge Vreo 4 ore n-a mers si nu inteleg de ce...
Ori conexiunile sunt facute foarte anapoda si nu intreb de cine, pentru ca nu are rost, ori un router clacheaza, adica cel in cauza si trebuie trimis in garantie daca mai are asa ceva. Data viitoare cand face, asigura-te ca, daca il lasi mai mult de 10 minute scos din priza, si isi revine in mod miraculos, fa-i o carte de vizita spre sediul garantiei.
E bine sa ai un cablu UTP de rezerva (de internet), mai ales daca ai ataea routere si cabluri in casa.
Eu ti-as sugera sa incerci prin schimbarea cablului de internet pe traseul spre calculatorul cu problema.