anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Bună ziua.Am achiziționat recent un Lenovo y520 de la Altex și aș dori să-i mai adaug un SSD.Am înțeles că pentru a face asta trebuie să trimit atât laptopul cât și SSD-ul la service-ul celor de la Depanero, pentru a nu îmi strica garanția. Însă, cei de acolo m-au informat că ar trebui plătită manopera, care ajunge în jur de 150 de lei, ceea ce mi se pare total absurd pentru o procedură de maxim 3 minute, mai precis șurubare/deșurubare. Așadar, spuneți-mi vă rog cum ar trebui să procedez.

Răspuns Câştigător
| dannyel86 a răspuns:

Se da un termen de minimum 10 zile in care produsul poate fi returnat. Nu trebuie sa explici de ce.
Pur si simplu nu ti-au placut performantele dispozitivului.
Produsul trebuie predat cu toate accesoriile sale (ambalaj, manual, garantie, bon/factura, cd/dvd drivere, dupa caz).
Daca produsul nu prezinta defectiuni fizice, ca urmare a utilizarii lui, returnarea nu ar trebui sa intampine dificultati. Unii trebuie amenintati cu Protectia Consumatorului, caci sunt si tupeisti care nu respecta legea.

10 răspunsuri:
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Nu pierzi garantia daca schimbi HDD-ul cu SSD-ul. In caz de ceva pui la loc HDD-ul si gata. Ideea este ca pana expira garantia nu poti vinde HDD-ul.

| sierra1 a răspuns:

Platesti ai garantia intacta. Montezi tu, economisesti 150 lei dar adio garantie. Alege

| LPCTSTR a răspuns:

Nu prea ai ce face, in schimbul garantiei platesti acei 150 lei.

| dannyel86 a răspuns (pentru LPCTSTR):

Mi se pare exagerata acea taxa. happy E doar un upgrade, dar de pe urma caruia se mulg bani.

| LPCTSTR a răspuns (pentru dannyel86):

"Csf" daca asta iti inpune garantia, mai poti face ceva?

| dannyel86 a răspuns (pentru LPCTSTR):

Tocmai i-am raspuns. Il poate returna, daca e nemultumit, dar numai daca se incadreaza in termenul stipulat pe site. happy

| LPCTSTR a răspuns (pentru dannyel86):

Sau daca are un clabu in plus astfel incat sa poata conecta si hdd-ul si ssd-ul si sa poata desuruba/insuruba carcasa astfel incat sa nu lase absolut nici o urma, exista sanse sa nu se prinda cei de la service. Iar in cazul in care este nevoie de trimitere in service, poate scoate ssd-ul si totul revine la normal, parerea mea.

| dannyel86 a răspuns (pentru LPCTSTR):

Astfel de manopere nu cred ca functioneaza tot timpul, mai ales cand e vorba de companii mari cu experienta in vanzari. Acolo sunt si specialisti care au ochiul format si iti poate spune dintr-o privire daca s-a umblat sau nu la carcasa/sigiliu.
Fiecare procedeaza cum considera el ca e mai bine. happy

| dannyel86 a răspuns:

Ce inseamna "recent"? Daca se inscrie in termenul de returnare, il poti inapoia in magazin si poti cumpara alt dispozitiv. Citeste pe site conditiile in care poti alege alt produs in locul celui achizitionat.
Ori platesti acea taxa de 150 lei, ori astepti 2 ani (cat tine garantia), ca sa poti umbla in laptop prin orice service, nu doar cel autorizat.

| Userrr a răspuns (pentru dannyel86):

L-am luat acum 5 zile, iar fără acel ssd este neutilizabil, deoarece a venit cu un hdd de 1TB cu 5400 rpm care abia se mișcă...îmi ia aproximativ 5 secunde să deschid chrome, iar la capitolul jocuri, am framedrops pe jocuri din 2011.Cred că asta ar fi cea mai bună soluție, returnarea.

| dannyel86 a răspuns (pentru Userrr):

Se da un termen de minimum 10 zile in care produsul poate fi returnat. Nu trebuie sa explici de ce.
Pur si simplu nu ti-au placut performantele dispozitivului.
Produsul trebuie predat cu toate accesoriile sale (ambalaj, manual, garantie, bon/factura, cd/dvd drivere, dupa caz).
Daca produsul nu prezinta defectiuni fizice, ca urmare a utilizarii lui, returnarea nu ar trebui sa intampine dificultati. Unii trebuie amenintati cu Protectia Consumatorului, caci sunt si tupeisti care nu respecta legea.