|

Cine stie fizica, automatica sa-mi explice si mie va rog.



Eu nu inteleg: de ce Tesla nu are un dinam sau ceva asemanator pentru incarcarea baterie ci doar incarca la franare si asta in procentaj minim.

Adica alternatorul la masina este pus in miscare de forta de miscare a masini si bateria rezista ani buni(cu multe consumabile), Ei de ce nu ar putea face un fel de generator pentru a mari autonomia cu cel putin cateva ore bune?

7 Raportează Evaluează
7 răspunsuri:
| a răspuns:

Nu intelegi, fiindca nu ai invatat fizica.
Tesla Mobil si Perpetuum Mobile sunt doua notiuni diferite... big grin

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Pentru ca ar fi nevoie de prea multe componente electrice pentru asigura o furnizare de energie consistenta, si respectiv de un spatiu suplimentar.
Toate acestea se traduc prin greutate suplimentara, prin urmare e nevoie de mai multa putere, iar asa putem ajunge sa avem o autonomie chiar mai slaba ca la inceput.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru LonerWolf):

Eu cred ca nu se vrea de catre marile companii Petroliere, doar ei folosesc principiul lui Tesla de acum 100 de ani.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Sa faca generator ce spui tu ar lua din puterea masinii,iar energia obtinuta nu ar suplini cu nimic puterea pierduta,adica ar fi pierdere de timp,materiale si munca.
Tu crezi ca aia is dealde tine,dealde mine laughing aia stiu ce fac,stai tu linistit ca au luat in calculul orice posibil,orice care sa mearga bine.
Astilanti acum,daca ai vazut elimina si ei toate accesoriile mecanice,le fac pe toate electrice,cauta sa scoata putere din orice,au eliminat si pompa de apa,si pompa directie, ventilatoare mecanice, tot nu mai e decat alternatoru laughing tu de unde crezi ca sunt caii aia putere. Bine a ramas si aerul conditioant, dar o sal elimine si pe asta in curand, scoate de acolo ceva cai si ceva combustibil.

Nu vad de ce ar mari autonomia cu mai mult decat o are acum? Si motoarele clasice au aceiasi autonomie, asa ca nu vad rostu.Sa mergi 400-500 km ce vrei mai mult? Este suficient.Nu zic ca nu ar fi bine, dar deocamdata atat se poate.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Ha ha
Dinamul consumă mai multă energie decăr produce. Un dinam este pus in mișcare in momentul frânării mașinii deoarece asta face el... o frânează.
De exemplu, cei mai simplu sistem de "aer condiționat" îți consuma si 2litri in plus /100km.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Păi sa iti explic. Sa presupunem ca ai 50kw putere in acumulator. Iei 25kw pentru deplasarea masinii si tu întrebi de ce nu generezi curent cu un alterntor ca sa incarci acumulatorul.
Ok. Mai iei 25kw din acumulator pe care îi convertești din curent in curent? Deja suna ciudat, nu? Problemă este că iei 25 si convertești doar 20, restul se duce in pierderi. Raportul transformării este INTOTDEAUNA subunitar, nu poti sa scoti mai mult decât bagi, nici macar cat bagi.
In schimb, energia recuperata la frânare este "gratis". Oricum se iroseste.
Sau nu franezi niciodata, pentru nimeni. happy

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică:

Perpetuum mobile

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează