|

Daca am o problema pentru a doua oara la un telefon, si eu nu vreau sa mai fie reparat ci schimbat...Ce trebuie sa scriu pe copia de la factura? Inlocuire/schimbare? Sau cum? chiar nu stiu! Rog seriozitate! Le-am spus ca vreau sa il repare, insa dupa m-am gandit mai bine si am spus ca ar fi mult mai bine sa mi-l inlocuiasca! Deci...Inlocuire sa scriu?

5 Raportează Evaluează
5 răspunsuri:
| a răspuns:

Dacă durata cumulată de nefuncţionare a obiectelor depășește 10% din perioada de garanţie, ele trebuie înlocuite de vânzător sau clientul primeşte banii înapoi.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru flixbuster):

Cum adica durata cumulata de nefunctionare 10%? Adica cum stiu daca atata am acumulat?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru ș53fan):

E grele... "durata cumulata de nefunctionare" = "cat a stat in service".

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Cel mai bine înlocuire. ..tot umbla in el, cine stii.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Alexandruuu88):

Si mi-l schimba daca l-am avut stricat l-am dat la reparat si acum iar s-a stricat? Si ca sa nu il repare, merge sa il schimbe? Il am luat de vreo 6 luni! Deci?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează