| Annelise a întrebat:

Dintr-odata imi apare pe telefon ca e restrictionat si ca trebuie sa scriu codul de restrictionare. ce se intampla?! am incercat sa pun cartela pe alte telefoane si tot asa patesc sau mai rau, nu mi-o recunoaste. nu ma poate ajuta nimeni? e urgent! din pacate nu am niciun centru Orange Shop prin apropiere si nu am cum sa merg. Multumesc.

2 răspunsuri:
| OrangeHelper a răspuns:

Este posibil ca situatia de fata sa se datoreze faptului ca ai introdus de trei ori codul PIN gresit. In aceasta situatie ti se va solicita codul PUK, cod pe care il poti obtine astfel:
- prin apel la Selfcare- *100# de pe orice numar Orange functional; alege optiunea 7- PUK si suspendare, unde ti se va cere numarul de telefon.
- prin apel la 484 (apel gratuit de pe un numar Orange) sau 0744940484 (apel taxabil, apelabil din orice retea) de luni pana duminica, de la 7 :00 la 22:00.
-din aplicatia Contul meu, sectiunea servicii /deblocare cartela sim. Daca nu te-ai inregistrat inca in aplicatie, o poti face aici https://www.orange.ro/myaccount/.
In cazul natura defectiunii este alta, te rugam sa revii cu detalii in care sa ne spui mai clar care este mesajul de eroare pe care il primesti.
Cu prietenie,
Orange Helper
http://www.orange.ro/help/despre/

| Annelise explică (pentru OrangeHelper):

Multumesc mult pentru raspuns, insa va spun sigur ca nu din aceasta cauza imi apare sa introduc "Codul de restrictionare" pe telefon. Nu am blocat telefonul, ci doar l-am inchis, iar cand l-am redeschis mi-a aparut "Telefon restrictionat. Introduceti codul de restrictionare". Telefonul nu s-a blocat din cauza Pin-ului sau a Puk-ului. Chiar nu stiu de ce. Cartela nu mai functioneaza pe niciun alt telefon, problema apare pe toate.