anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Eu sunt o fata de 11 ani, invat si sunt eleva la scoala 117 di Bucuresti.Pe mine cand ma intreaba sineva ceva si ma sacie la cap incep sa sparg si sa daram toate alea si ma spuca nervi. Daca ma apuca nervi incepe sa ma doara capu si stomacu.
CUM POT FACE, CA SA NU MAI AM NERVI SI SA MA CALMEZ?

9 răspunsuri:
| CosteaVlad a răspuns:

Un diazepam cred c-ar face minuni. big grin

| anad a răspuns:

Probabil esti mai sensibila psihic din diverse cauze: excesul de munca fizica sau intelectuala, lipsa de odihna şi somnul insuficient, singuratate, grijile şi preocuparile intense, deceptii de tot felul, in special cele de ordin social si afectiv, conflictele cu cei apropiati. Uneori se datoreaza factorului genetic. Exista metode de tratare a lor. Cele mai eficiente sunt odihna, somnul, o viata rationala, plimbari in aer liber, practicarea unui sport adecvat varstei, o alimentatie bogata si echilibra, o atitudine optimista si realista in fata neajunsurilor si necazurilor. Discuta si cu psihologul scolii despre aceste probleme.

mira
| mira a răspuns:

Ia legatura cu un psiholog.Nu este normal ce ti se intampla. Vorbeste si cu parintii tai.

| madalinutza a răspuns:

Si eu ma enervez...destul de destongue
da nici chiar asatongue
incearca sa te controlezi
cand ai nervi incearca sa te gandesti la altceva
sa nu iti steie acolo capul
asa fac si euhappy

| AndutzaAndu a răspuns:

Discuta cu psihologul scolii. Te va ajuta.

| adriancl a răspuns:

Aruncate de la etaj ca oricum nu ai toata mintea la cap

| Anecherry a răspuns:

Incearca sa te controlezi. cere cateva sfaturi de la psihologul scolii, te va ajuta cu siguranta.

| JustForFewSeconds a răspuns:

Incearca sa respiri adanc si sa te gandesti la ceva foarte frumoswinkingwinking!
Sau poti vb cu un psiholog sau eventual cu parintii! Daca te intereseaza si eu am patit asa ceva cu 2 luni inainte, si sa stii ca parintii m-au vazut ce fac si m-au dus la psiholog! Acolo miau pus tot felul de intrebari care pentru mine nu aveau nici o logica, dar a vazut ca e cam grav si mi-a dat cateva exercitii de clmare si niste pastile! Unul din exercitii e cel mentionat mai sus!winking

| Ralutzyy a răspuns:

Incearca sa vorbesti cu psihologul scolii. In caz ca iti este rusine vorbeste cu mama ta.