| Robu_Cosmin_1992 a întrebat:

Sunt un nou client la Romtelecom si nu am primit pana acum nicio factura. In schimb, am primit SMS in care mi se spune ca pe data de 22.06. 2014 a fost emisa o factura, totalul de plata si codul abonat.
Cum platesc, daca nu am factura? Am inteles ca ar trebui sa imi fac cont pe MyAccount, dar cand am incercat asta, imi spunea cum ca combinatia numar telefon romtelecom si codul de facturare este invalida, sau ceva de genul.
Acum intreb, codul de facturare e tot una cu codul abonat?
Si numarul de telefon romtelecom este numarul pe care am primit SMS sau numarul de la care am primit SMS?
Daca imi puteti raspunde rapid, simplu si la toate intrebarile, as recompensa cu o funda si calificativ! MULTUMESC.

1 răspuns:
| TeeaCup a răspuns:

Pai, in primul rand ar trebui sa mergi la un sediu sa vezi de ce nu iti vine factura, poate e gresita adresa sau la posta, poate greseste postasu.
Si eu primesc prin SMS totalul de plata, dar dupa cateva zile imi vin si facturile in posta.
Sau poti suna la Relatii cu Clientii, poate te lamuresc ei (0800 800 800 - nr gratuit).
Codul de facturare cred ca e codul doar de pe factura, din luna curenta si codul de abonat e cel cu care ai facut contractul si ramane acelasi. cred, sper ca nu zic prostii.
Cel mai bine e sa suni si sa intrebi.