| DeLTA99 a întrebat:

Acum aproape un an am cumpărat un TV LG de la Altex. Acum câteva săptămâni s-a defectat (nu din vină mea) și l-am dus la altex, iar cei de la altex l-au trimis în service (e încă în garantie). Am așteptat o saptamana, iar azi m-au sunat si mi-au spus ca nu mai au piesă de schimb și să merg la magazin să vorbesc cu ei. Sunt curios ce metodă aplica : ori imi dau alt TV, ori banii înapoi. voi ce credeți (dacă ați mai fost în această situație).

Răspuns Câştigător
| AdrianPanaintescu a răspuns:

Ei te vor intreba ce preferii!

3 răspunsuri:
| kiri11 a răspuns:

Iti vor da acelasi tv sau te vor pune sa alegi alt produs.

| Teodorel a răspuns:

Te vir lasa in pace pana fac rost de piesa apoi ti- trimit

| Andutu21 a răspuns:

Daca un produs aflat in garantie nu se poate repara o sa iti dea negatie.La magazin poti opta sa alegi un alt model pentru ca nu cred ca mai gasesti acelasi model fiind vorba de un model de 1 an de zile sau poti cere banii sa cumperi orice vrei tu.