| CelTimid321 a întrebat:

Recent am trimis în service pe garanție un Samsung galaxy S21. Probleme cu supraincalzirea și autonomia bateriei.
Cei de la magazin mi-au spus ca bateria din telefon are garanție doar un an, nu doi ani cât are telefonul.
Mi se pare ciudat ca un telefon de 3500 lei cât a fost în 2021 sa aiba garanție redusa pentru bateriei.
Nicăieri nu am găsim această informație online sau în vreun certificat de garanție.
Momentan a fost trimis la service și am de așteptat încă 10 zile un răspuns.
A mai trimis cineva în service un telefon Samsung pentru probleme cu bateria?

3 răspunsuri:
| sammie a răspuns:

Da, e destul de ok. Se zice că la un an-doi se schimbă bateria telefonului ca să nu-și strice sănătatea sau alte chestii d-astea.

| literallythesamebruh a răspuns:

Nu am mai trimis, însă vreau să îți spun că acest model este cunoscut pentru episoadele de supraîncălzire sau baterie cu autonomie slabă. Totul datorită procesorului. Nu știu în ce circumstanțe l-ai folosit sau cum au intervenit aceste probleme, însă voiam doar să te informez în legătură cu asta. Cât despre Samsung și garanții și chestii, nu sunt chiar cei mai prompți. Dacă vizionezi mrwhosetheboss pe YouTube, are un videoclip despre asta în care cei de la Samsung se mișcă foarte lent în astfel de situații, fiind nevoit să aștepte o lună pentru a-i fi înlocuit display-ul la un Galaxy S23 Ultra. Totuși, sper ca tu să ai noroc.

| CelTimid321 explică (pentru literallythesamebruh):

Dacă după 15 zile nu primesc telefonul inapoi, legea obligă magazinul să-mi restituie banii sau alt telefon.
Momentan am trecut pe S23 și sunt mulțumit.
La S21 nu ținea bateria de nou, dar în lipsa de alt telefon am tot amânat să-l trimit în service.