| Alin5644466 a întrebat:

Salut TPU, am o problema cu internetul, abia mi-am bagat net de la digi si cand ce sunt conectat merge, dar dintr-o data pica netul si arata "conectat, fara internet" si trebuie sa dezactivez si sa activez wi-fi ca altfel nu isi revine, i-am dat reset si la router si tot la fel merge ce merge si pica instant wi-fi-ul, pe laptop nu pot sta nici macar un minute pe internet ca pica instant, faza e ca sunt la oras unde merge foarte bine semnalul si altii au digi si nu cred ca au problema ca a mea. Nu inteleg de ce nu vrea sa mearga internetul fara sa pice, de exemplu daca descarc un joc, se descarca cativa mb si se blocheaza descărcarea jocului ca pica netul. Ce i-as putea face ca e si nou bagat, si din prima zi cand mi l-au bagat wi-fi pica rapid, arata la pictograma wi-fi "semnul exclamarii" ca e indisponibil

Răspuns Câştigător
| VoidEternal a răspuns:

Și nu te-ai gândit că având în vedere că ai aceeași problema pe mai multe dispozitive ar fi o idee buna sa suni la Digi? Tocmai pentru că abia ți s-a instalat sistemul. Mie mi-au legat greșit cablul utp care intra în router. Fix când l-au instalat.

| Alin5644466 explică (pentru VoidEternal):

O sa sun maine la ei

11 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Suna la Digi si se rezolva.

| Alin5644466 explică (pentru Bula):

O sa sun la ei

| NLS a răspuns:

Si pe telefon face la fel?

La testele de viteza ce indica? Cat ai pingul? Primesti net conform contractului pana cel putin in router/modem?
(de obicei se considera 60% din valoarea maxima ca valoare de prag)

| Alin5644466 explică (pentru NLS):

Da, pe orice telefon imi face asa, dar cel mai rau face pe laptop. 408mb/s, la ping arata 7, am 500 mb/s la contract

| Bula a răspuns (pentru Alin5644466):

500 mb/s este viteza MAXIMA.

| Alin5644466 explică (pentru Bula):

Stiu

| gabicoo a răspuns:

Routerul este de vina. Cheamă-i pe cei de la Digi să vină să ți-l schimbe. Bănuiesc că este vorba despre o petardă de ZTE.

| Alin5644466 explică (pentru gabicoo):

E Huawei, o sa ii chem

| literallythesamebruh a răspuns:

Am pățit. Am sunat la ei și mi-au schimbat router-ul.