| Zdog a întrebat:

deci saptamana trecuta mi-a venit din garantie laptopul si am constatat ca mi-au schimbat pentru a doua oara LCD-ul (de data asta au pus unul Mat in loc de glare..in fine) si azi am observat ca laptopul iar are probleme cu ecranul ( dupa un minut de cand e deschis isi schimba culoarea display-ului dintr-un alb pur intr-un alb galbui). Intrebarea mea este.pot sa le cer sa-mi schimbe laptopul avand in vedere ca e a tria oara cand am probleme cu LCD-ul si ca mi-au pus un display de tip mat pe cand in specificatii scrie ca acest laptop are un display de tip Glare?

2 răspunsuri:
| CPAElites a răspuns:

Dorel nu s-a gandit ca panglica e de vina, nici dupa ce a schimbat doua displayuri.

| tpuuser999 a răspuns:

Depinde de la magazin la magazin, dar in general toata au un regulament care spune ca daca l-ai avut numai in service, esti indreptatit sa-ti ceri banii inapoi. Si tu mai ai si avantajul ca le poti spune ca suni protectia cumparatorului, din cauza ca ti-au pus componente mai slabe in urma garantiei (in garantie se specifica "componente echivalente" - in cazul in care cele originale nu se mai fabrica - adica la 1-2 ani dupa achizitie).