| CWQ a întrebat:

Tableta EVOLIO Evotab Duo HD, Android 4.2

Simt că înnebunesc; am citit peste tot păreri despre tablete, dar în niciun tutorial nu explică nimeni de la A la Z ( că mai sunt și începători ) cum se setează și se conectează la internet.
Îmi dă eroare la autentificare ( deși am scris și key-a de pe spatele router-ului și nu mă pot conecta; undeva am greșit, dar nu știu unde. Am internet de la Romtelecom.
PS Puteam s-o dau cuiva să mi-o seteze, dar am vrut să o fac eu și de aceea am pus întrebarea aici.
Mulțumesc anticipat pentru ajutor. Doina

Răspuns Câştigător
| Evolio a răspuns:

Pentru a accesa internetul, va puteti conecta la o retea wireless (cunoscuta in mod obisnuit ca retea Wi-Fi). Conectarea se face conform instructiunilor din manualul de utilizare al tabletei (pag10-11).
Este posibil sa aveti dumneavoastra o restrictie pe router-ul la care va conectati. Incercati sa conectati tableta la o retea nesecurizata.
Pentru mai multe informatii ne puteti contacta telefonic la 021 300 2003 sau prin email la suport@evolio.ro.

| CWQ explică (pentru Evolio):

Cum îi spuneam și lui KOsti, vă mulțumesc foarte mult pentru răspuns și datorită sfatului dumneavoastră, am apelat la Romtelecom și mi-am rezolvat problema ( dar cât m-am chinuit și ce nervi am avut, nu mai spun ).
PS Am o rugăminte : când apar device-uri sau gadget-uri noi, să se facă videotutoriale în care să se arate pas cu pas cum se folosesc pentru a înțelege și cei mai puțin familiarizați cu tehnologia.
Succes pe mai departe.

6 răspunsuri:
| K0sti a răspuns:

Nu ai ce sa setezi, nu e ca la calculator. Trebuie doar sa bagi parola corect! Vezi sa nu bagi parola pe alt router de pe la vreun vecin ceva. Poti da si un reset la router. Scoate-l din priza pentru 10 secunde!

| CWQ explică (pentru K0sti):

Mulțumesc pentru răspuns și pentru intenția de-a mă ajuta. Cum să fac să vă dau funda la amândoi, fiindcă ați avut dreptate și când am apelat la Romtelecom, mi-au făcut conexiunea la internet.