| mimikafrumusika a întrebat:

Am net mobil de la Orange si inca putin si imi expira contractul.Am fost la Orange sa anunt ca nu vreau sa se mai prelungeasca si mi s-a spus sa sun la 411.Am ajuns acasa si am sunat si robotul a spus ca am tastat un numar gresit.Am fost si a doua zi si mi-a mai dat inca vreo 2 3 numere de telefon dar nici unul nu a functionat.Cand i-am rugat sa ma ajute au inceput sa strambe din nas.Intrebarea mea e: cum pot sa inchei contractul?

Răspuns Câştigător
| sonya a răspuns:

Buna,

Cei de la Orange-ul la care ai fost sunt niste incompetenti. Normal ca acolo trebuie sa te duci sa iti inchizi abonamentul, nu sa suni la un numar la care stai ore in sir sa iti raspunda cineva.

Incearca sa te duci la un alt centru Orange, in cazul in care mai ai unul in oras, si sa vorbesti acolo si sa nu pleci pana nu-ti inregistreaza cererea.

Abonamentul se prelungeste intr-un fel automat daca nu faci cerere de incetare. Ei merg pe faptul ca daca persoana nu facut acea cerere, abomanetul merge in continuare.

Fa-le o noua vizita si nu te lasa dusa de nas. Astea sunt doar niste scuze penibile pentru a pastra clientii, crede-ma.

Succes!

5 răspunsuri:
| mixxjim a răspuns:

Contractul iti continua automat dupa data expirarii, nu e cum spune maurSEF, daca nu ceri tu anularea se considera ca esti de acord sa continue, trebuie sa suni la 444 sau gasesti aici alte date si numere de contact. Daca potintii le pot da un fac la nr. indicat pe site la ei, in linkul pe care ti-l dau, au si confirmarea transmiterii faxului, atunci se rezolva sigur http://www.orange.ro/help/solutionarea_reclamatiilor.pdf

| sonya a răspuns (pentru mixxjim):

Ea nu are o reclamatie de facut. Si pentru a face o cerere de incetare trebuie sa se duca la fata locului. Asta in cazul in care doreste asta intr-un timp mai scurt. Telefoanele sunt o pierde de timp mai ales la furnizorii de astfel de servicii.

| mixxjim a răspuns (pentru sonya):

Pai ar cam fi o reclamatie, nu spune fata ca se tot plimba pe la magazin si tot suna la tot felul de numere si nu-i raspunde nimeni? Daca te uiti un pic pe site la ei ai sa vezi ca nu gasesti un numar de tel sa dai cu tunul, trebuie sa faci un milion de misculatii sa poti gasi o metoda sa vorbesti cu ei. Oricum, nu mi se pare normal sa o plimbe de la Ana la Caiafa, inteleg ca nu vor sa piarda clienti dar nici sa-si bata joc de lume...

| sonya a răspuns (pentru mixxjim):

Politica lor e clara. Degeaba face reclamatie, daca motivul ei este incetarea contractului. Asta ca sa o plimbe si mai mult. De aceea indicat este sa te duci direct la ei. Ca apeleaza la diferite tertipuri sa tina de client este problema lor. Oricum ai da-o drumul trebuie facut, asta daca vrea sa scape mai repede si fara miile de telefoane.

Acest lucru este valabil pentru orice serviciu si nu numai. Prin telefon nu se rezolva problemele.

Pa, pa.

| MaurSEF a răspuns:

Hi,ca sa suni la 411 ai nevoie de abonament,nu poti de pe cartela prepay,abonamentul nu se poate prelungi fara acordul tau,e nevoie de semnatura ta,sau a parintilor,deci clar nu se poate face asta,in data de x a lunii cand se termina contractul,se opreste absolut tot, ca si cum nu l; ai platit, dupa care te poti duce cu chestiile pe care le; ai primit la Orange shop, le predai, si o zi buna le urezi.bafta