|

Bună! Am o problemă.Am Samsung Galaxy S5, iar versiunea ei e 5.0 (făcută în fabrică). Însă nu pot descărca Mod Copii, deşi cei de la Samsung îmi propun să o descarc. Credeți că aş putea repara asta? Aştept un răspuns cât mai rapid...

11 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Îmi pare rău că nu au funcționat metodele de mai sus.

Alte trei variante ar fi:
1. Conectarea la internet prin intermediul Wi-Fi sau a datelor mobile. (Dacă eroarea apare pe Date Mobile, conectați-vă pe Wi-Fi și vice-versa)
2. Verificați memoria disponibilă a device-ului. Asigurați-vă că aveți cel puțin 600Mb liberi. (500Mb default + dimensiunea aplicației pe care doriți să o instalați, am aproximat la 100Mb; sub 500Mb nu se pot instala aplicații). Ca să faceți verificarea vă duceți în Setări > Spațiu de stocare. Dacă nu aveți spațiu suficient ștergeți o aplicație care vă este mai puțin folositoare.
3. O metodă mai extremă pentru încercarea rezolvării acestei probleme este resetarea device-ului la setările din fabrică. (Meniul Setări > Securitate > Revenire la setările din fabrică; sau ceva asemănător)

Dacă nici aceste trei variante nu merg este posibil să fie o eroare în sistemul de operare care nu poate fi reparată printr-un reset sau mai este posibil ca aplicația KNOX să blocheze "Mod Copii".

Sper să funcționeze într-un final. O zi bună vă doresc!

10 răspunsuri:
| a răspuns:

În sertarul de aplicații ar trebui să găsiți o scurtătură numită Mod copii. După accesarea acesteia ar trebui să apară un buton de Download (descărcare).
Dacă așa ați procedat și dvs. de nu a mers mai bine reveniți cu detalii amănunțite despre eroare.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Ykuzo):

Mulțumesc...dar atunci când descarc, îmi spune că e imposibil de descărcat în prezent şi să încerc mai târziu, deşi am repetat acest proces de două zile întregi, şi la fel-nici un rezultat...

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Ykuzo):

Mulțumesc...Dar eu am procedat astfel două zile întregi- iar rezultatul:,, E imposibil să decărcați în prezent. Încercați din nou mai târziu"...Ce să fac?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru victoriacaraus2005):

Pe dispozitivul meu merge descărcată această aplicație, deci nu este vorba de o discontinuitate a aplicației cum mai fac uneori cei de la Samsung.
O altă metodă ar fi să țineți apăsat pe scurtătură (Aplicație) și sa o deplasați (menținând degetul pe ecran) spre Informații aplicație, după care ridicați degetul de pe ecran. În meniul apărut selectați: Oprire forțată, apoi selectați Ștergere date.
Dacă nici metoda de mai sus nu merge, accesați link-ul următor: https://drive.google.com/file/d/0B-quX1MfnbnST09LU3ZGOFl4TDg/view?usp=sharing
Aici veți găsi aplicația Mod Copii (back-up de pe dispozitivul meu). După ce ați descărcat această aplicație pe telefon trebuie să o instalați. De menținut este faptul că trebuie să aveți activată opțiunea Surse necunoscute din meniul Setări > Securitate. După instalarea (actualizarea) aplicației puteți debifa Surse necunoscute. Accesați aplicația și încercați să dați pe butonul Descărcare din nou.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Ykuzo):

Bună Ykuzo. Îți mulțumesc pentru timpul pierdut ca să-mi dai un răspuns, însă cu părere de rău nu fucționat nici acestă metodă...

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Ykuzo):

Mulțumesc pentru ajutor. Din păcate nu merge...dar până la urmă nu e problemă mare. Aş vrea să te întreb: Dacă ai spus că e o eroare în sistemul de operare, crezi că o să am probleme şi cu descărcarea aplicațiilor de pe,, Google Play"? Aştept un răspuns...

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru victoriacaraus2005):

Nu cred că o să existe probleme cu Google Play. Probabil nu există nici măcar o problemă cu sistemul de operare (era doar o presupunere).
Încă o chestie care am uitat să o menționez: Aveți înregistrat un cont Samsung în aplicația Galaxy apps? Este posibil din cauza aceasta să nu vă meargă... Alte idei nu mai am, îmi pare rău!
O zi bună vă doresc!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Ykuzo):

Îți mulțumesc oricum. Dar,, dacă" e vreo problemă în sistemul de operare, crezi că o să am neclarități cu descărcarea de pe alte site-uri (google etc.)? Aştept un răspuns... Pe curând!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru victoriacaraus2005):

Nu știu! Nu cred.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Ykuzo):

Mulțumesc pentru răspuns. La revedere!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează