Îmi pare rău că nu au funcționat metodele de mai sus.
Alte trei variante ar fi:
1. Conectarea la internet prin intermediul Wi-Fi sau a datelor mobile. (Dacă eroarea apare pe Date Mobile, conectați-vă pe Wi-Fi și vice-versa)
2. Verificați memoria disponibilă a device-ului. Asigurați-vă că aveți cel puțin 600Mb liberi. (500Mb default + dimensiunea aplicației pe care doriți să o instalați, am aproximat la 100Mb; sub 500Mb nu se pot instala aplicații). Ca să faceți verificarea vă duceți în Setări > Spațiu de stocare. Dacă nu aveți spațiu suficient ștergeți o aplicație care vă este mai puțin folositoare.
3. O metodă mai extremă pentru încercarea rezolvării acestei probleme este resetarea device-ului la setările din fabrică. (Meniul Setări > Securitate > Revenire la setările din fabrică; sau ceva asemănător)
Dacă nici aceste trei variante nu merg este posibil să fie o eroare în sistemul de operare care nu poate fi reparată printr-un reset sau mai este posibil ca aplicația KNOX să blocheze "Mod Copii".
Sper să funcționeze într-un final. O zi bună vă doresc!
În sertarul de aplicații ar trebui să găsiți o scurtătură numită Mod copii. După accesarea acesteia ar trebui să apară un buton de Download (descărcare).
Dacă așa ați procedat și dvs. de nu a mers mai bine reveniți cu detalii amănunțite despre eroare.
Mulțumesc...dar atunci când descarc, îmi spune că e imposibil de descărcat în prezent şi să încerc mai târziu, deşi am repetat acest proces de două zile întregi, şi la fel-nici un rezultat...
Mulțumesc...Dar eu am procedat astfel două zile întregi- iar rezultatul:,, E imposibil să decărcați în prezent. Încercați din nou mai târziu"...Ce să fac?
Pe dispozitivul meu merge descărcată această aplicație, deci nu este vorba de o discontinuitate a aplicației cum mai fac uneori cei de la Samsung.
O altă metodă ar fi să țineți apăsat pe scurtătură (Aplicație) și sa o deplasați (menținând degetul pe ecran) spre Informații aplicație, după care ridicați degetul de pe ecran. În meniul apărut selectați: Oprire forțată, apoi selectați Ștergere date.
Dacă nici metoda de mai sus nu merge, accesați link-ul următor: https://drive.google.com/......l4TDg/view
Aici veți găsi aplicația Mod Copii (back-up de pe dispozitivul meu). După ce ați descărcat această aplicație pe telefon trebuie să o instalați. De menținut este faptul că trebuie să aveți activată opțiunea Surse necunoscute din meniul Setări > Securitate. După instalarea (actualizarea) aplicației puteți debifa Surse necunoscute. Accesați aplicația și încercați să dați pe butonul Descărcare din nou.
Bună Ykuzo. Îți mulțumesc pentru timpul pierdut ca să-mi dai un răspuns, însă cu părere de rău nu fucționat nici acestă metodă...
Mulțumesc pentru ajutor. Din păcate nu merge...dar până la urmă nu e problemă mare. Aş vrea să te întreb: Dacă ai spus că e o eroare în sistemul de operare, crezi că o să am probleme şi cu descărcarea aplicațiilor de pe,, Google Play"? Aştept un răspuns...
Nu cred că o să existe probleme cu Google Play. Probabil nu există nici măcar o problemă cu sistemul de operare (era doar o presupunere).
Încă o chestie care am uitat să o menționez: Aveți înregistrat un cont Samsung în aplicația Galaxy apps? Este posibil din cauza aceasta să nu vă meargă... Alte idei nu mai am, îmi pare rău!
O zi bună vă doresc!
Îți mulțumesc oricum. Dar,, dacă" e vreo problemă în sistemul de operare, crezi că o să am neclarități cu descărcarea de pe alte site-uri (google etc.)? Aştept un răspuns... Pe curând!
Nu știu! Nu cred.
Mulțumesc pentru răspuns. La revedere!
Îmi pare rău că nu au funcționat metodele de mai sus.
Alte trei variante ar fi:
1. Conectarea la internet prin intermediul Wi-Fi sau a datelor mobile. (Dacă eroarea apare pe Date Mobile, conectați-vă pe Wi-Fi și vice-versa)
2. Verificați memoria disponibilă a device-ului. Asigurați-vă că aveți cel puțin 600Mb liberi. (500Mb default + dimensiunea aplicației pe care doriți să o instalați, am aproximat la 100Mb; sub 500Mb nu se pot instala aplicații). Ca să faceți verificarea vă duceți în Setări > Spațiu de stocare. Dacă nu aveți spațiu suficient ștergeți o aplicație care vă este mai puțin folositoare.
3. O metodă mai extremă pentru încercarea rezolvării acestei probleme este resetarea device-ului la setările din fabrică. (Meniul Setări > Securitate > Revenire la setările din fabrică; sau ceva asemănător)
Dacă nici aceste trei variante nu merg este posibil să fie o eroare în sistemul de operare care nu poate fi reparată printr-un reset sau mai este posibil ca aplicația KNOX să blocheze "Mod Copii".
Sper să funcționeze într-un final. O zi bună vă doresc!