|

Buna seara! Am achiziționat un joc de pe Magazin Play din greșeală si am cerut o rambursare. Cei de la Google mi-au acceptat rambursarea și mi-au spus că voi primi înapoi banii în decurs de 10 zile. Apoi am primit din nou un email în care spuneau că rambursarea nu respectă condițiile lor si că a fost anulată.Nu mai întelegeam nimic așa că am mai trimis un mail.

Mi-au spus să mă uit la google payments și să vad starea tranzacției și acolo scria anulată. Aparent nu îmi primesc banii înapoi, iar jocul mi-a fost șters din telefon. Ce să fac? Am tot trimis email-uri la google dar nu mă ajută.Vă rog să ma ajutați!

1 Raportează Evaluează
1 răspuns:
| a răspuns:

Daca ai mai deschis jocul dupa ce ti-au acceptat rambursarea, e posibil sa o anuleze sau trebuia sa confirmi rambursarea intr-un interval de timp.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează