| mihaitza06 a întrebat:

Buna seara, am cumparat acum o luna de la germanos, un Samsung galaxy S3 cu 2100 lei, la liber, inca este in garantie. Faza este ca telefonul nu mi-a placut de cand l-am luat, ca intru in zone fara semnal imi zici ca nu mai citeste sim-ul si de fiecare data trebuie sa il opresc sa ii scot bateria, sa ii scot cartela, sa le pun la loc si abia dupa aia merge, acum de 2 zile dintr-o data vara sa il scap pe jos, fara sa il ud, fara sa ii fac nimic nu ii mai merge microfonul, adica ma suna cineva eu aud persoana respectiva dar el nu ma aude pe mine. Este vreo posibilitate sa imi iau banii inapoi pe telefon? Care este conditia in care imi pot primii banii inapoi, sau daca nu se poate macar sa mi-l schimbe cu unul nou, cu alt S3. Dau FUNDA, multumesc!

5 răspunsuri:
| hp8510p a răspuns:

Daca telefonul nu a suferit socuri mecanice, adica sa-l trantesti, scapi pe jos etc. te duci cu el la garantie si le prezinti problemele

| ovidius a răspuns:

Simplu. Îl duci înapoi în shop şi semnalezi defectele. Îl repară sau ţi-l schimbă. Eu am avut un Sansung Mini2 şi se tot restarta şi făcea figuri wi-fi-ul. Mi-au schimbat placa de bază. Asta se întâmpla la Orange, acum 1 lună de zile.

| Alexandruui a răspuns:

Te duci la Garantie siincerci sa discuti cu cei de acolo.

| Dia230 a răspuns:

Buna si eu am patit asa cu microfonul iti recomand sa il duci la garantie si ii spui ca nu functioneaza microfonul si ca nu iti citeste sim-ul ca daca esti pe garantie nu platesti reparatia.iar daca il duci la shop cica pierzi garantia. P.S.
NU ii spune ca l-ai scapat pe jos

| mihaitza06 explică:

Ideea este ca eu as vrea sa imi iau banii inapoi in cel mai fericit caz, sau macar sa mi-l schimbe cu altul! laughing) Chiar nu este nici o conditie sa pot face asta?