| OrangeFga a întrebat:

Buna seara,mi-am activat o extraoptiune de internet mobil, 200 MB date de internet de la Telekom. Dupa ce mi-am activat-o,am primit un SMS cu "Serviciul broadband nu poate fi configurat automat pe telefonul tau". Ok, am cautat pe internet setarile manuale,le-am facut,am respectat absolut toti pasii,insa nicio schimbare.
Ce pot sa fac?
Mentionez faptul ca si in trecut am avut tot aceleasi probleme,cu telefoane diferite.
Ofer Funda pentru un raspuns bun, multumesc!

3 răspunsuri:
bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!


"Setări configurare telefon :

Pentru a folosi traficul de internet inclus în extraopţiune, după activarea acesteia, trimite un SMS fără text la 6381 şi primești setările necesare pentru configurarea telefonului tău.
Aşteaptă primirea setărilor prin SMS şi salvează-le în telefon. Dacă este solicitat un cod PIN, introdu 1234. " - SURSA :
https://www.telekom.ro/product/extra-l/preplan129/

Dacă nu reuşeşti să primeşti/găseşti mesajul cu setările de net, atunci poţi suna la Serviciul de Relaţii cu Clienţii la numărul 1234 :
https://telekomro.custhelp.com/......ien%C5%A3i

Sau, poţi încerca să faci setările "manuale"/generice - vezi linkul :
http://www.media-max.ro/......e-telekom/


Toate cele bune!

| Anonimuserr a răspuns:

Mai aşteaptă până mâine şi reîncearcă. Dar mâine sau luni poţi să suni la relaţii cu clienţii. Foarte ciudat ce zici, chiar nu înţeleg de ce se întâmplă asta, ori sunt erori, ori nu ştiu. Ar trebui să existe număr de contact sau un formular în care să-i contactezi. Să vedem alţii dacă au întâmpinat aceiaşi problemă şi au rezolvat-o fără probleme. Ar fi interesant, poate aşa vor rezolva problema cei de l Telekom, deşi nu cred pentru că dezinteresul e mare.

| RazvanFlorea1993 a răspuns:

Asa am patit si eu la Nokia si la LG si am rezolvat.