| Radu_Daniela_1976 a întrebat:

sunt abonat Orange de 8 ani, iar pe data de 21 iulie am achizitionat un telefon cu prelungire de abonament de la un Orange shop. Dupa 3 zile telefonul achizitionat s-a defectat(microfonul n-a mai functionat). M-am dus la acelasi Orange shop sa mi-l schimbe.Pana aici toate bune, doar ca dupa schimbarea lui de la Orange shop mi s-a spus ca nu imi pot da factura, garantia telefonului si contractul de prelungire a abonamentului decta dupa 48 ore, deci sa iau telefonul si sa merg acasa ...si sa revin dupa 48 ore. E corect sa plec acasa fara nici un document doveditor? E corect sa fiu plimbata doua zile pe drum fara sa am nici o vina? Nu am facut decat sa schimb telefonul defect cu altul nou de acelasi tip, nu am cerut nimic altceva legat de abonament sau de tipul de telefon, iar defectiunea telefonului nu s-a produs din vina mea. Va multumesc anticipat!

1 răspuns:
| ghostlabbrador77 a răspuns:

Nu ai de ce sa-ti faci griji, probabil mai au de completat ceva pe acolo sau e doar o formalitate, cand te duci peste 48 de ore sigur va fi ok si vei primi factura, garantia si contractul de prelungire; doar sa le spui ce s-a intamplat si nu va fi nici o problema. happy sper ca am fost de folos