| Dragobeta a întrebat:

Cartela prepay Vodafone. Optiune activa.
Reincarcata cu credit cu 3-4 zile inainte de a se reactiva optiunea.
Si totusi, a doua zi s-a consumat din credit si nu din minutele/internetul din optiunea inca activa.
DE CE?

10 răspunsuri:
| Simpatic a răspuns:

Mai sigur era sa transformi acel credit in optiune si sa o suprapui pe cea noua peste cea activa deja
Nu poti avea incredere intr-un serviciu care zice ca in data x daca ai in cont suma z optiunea se reactiveaza!
Probabil ti-a luat din credit pentru ca ai folosit anumite "servicii" pe care optiunea deja activa (ce care urma sa exprire la o anumita data) nu le "stia", cu alte cuvinte nu le acoperea

| Dragobeta explică (pentru Simpatic):

Nu s-au folosit alte servicii. Asta e sigur.
Deci, de ce s-a consumat creditul?

| Simpatic a răspuns (pentru Dragobeta):

Nu pot sti toate situatiile intalnite
dar daca de exemplu pe vechea optiune aveai 50 de GB si i-ai terminat, dar pe optiune mai aveai suficiente minute si sms-uri, atunci cand ai intrat pe Youtube de exemplu, navigarea pe Youtube ti-a mancat din credit!
Este un exemplu doar, in cazul tau se poate sa fi fost altceva asemanator!

| Dragobeta explică (pentru Simpatic):

Inseamna ca nu stii nimic. De ce dai cu bajbaiala?
Ma ducea si pe mine mintea ca daca s-ar fi terminat ceva consuma din credit.

| Dragobeta explică (pentru Dragobeta):

E o practica Vodafone?

| Simpatic a răspuns (pentru Dragobeta):

Nu e cu presupusul cat am expus o situatie intalnita, ca aceasta nu este fix situatia ta este altceva
Nu putem sti exact in cazul tau, parerea mea
Sa vedem ce spun "expertii", daca la asta te astepti

| anonimulll12345 a răspuns:

Optiunea se reactiva automat? Anumite optiuni trebuie activate manual in fiecare luna

| Dragobeta explică (pentru anonimulll12345):

Da, se reactiva automat.

| Dragobeta explică (pentru Dragobeta):

Si nu se terminase de consumat nimic din ea.

| anonimulll12345 a răspuns (pentru Dragobeta):

Incearca sa explici situatia la un magazin Vodafone, Mi s-a intamplat odata la Orange ca sa activez o optiune noaptea dar internetul din optiune nu mi s-a activat si mi-a luat din credit, am sunat la relatii clientii din aplicatie si mi-au rezolvat problema au dat creditul inapoi, au spus ca problema a fost ca am activat noaptea cand sistemul mai are erori