| Vannne a întrebat:

Heii TPU.

Am abonamente la Orange. Vreau sa renunt la abonament. Il am de un an, si mi-au zis un numar la care sa sun, dar l-am uitat. laughing

Am abonament Fluture.

Cine imi poate da numarul la care sun pentru a renunta la abonament, ii dau funda!

4 răspunsuri:
bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!

Dacă doreşti rezilierea Contractului ÎNAINTE de expirarea termenului MINIM ( bănuiesc că este un Contract pe minim 2 ani ), atunci TREBUIE să PLĂTEŞTI contravaloarea abonamentului pe lunile rămase!


"8. Încetarea Contractului
Contractul poate înceta după cum urmează:
a) prin acordul părţilor;
b) prin reziliere conform art.1.16 din TCG;
c) prin denunţare unilaterală, solicitată de Client, cu un preaviz de cel puţin 30 de zile calendaristice, şi cu plata de juste despăgubiri egale cu valoarea abonamentului înmulţit cu numărul de luni rămase până la
expirarea Perioadei minime contractuale, conform art.1.17 din TCG. Nerespectarea termenului de preaviz conduce la considerarea ca neconformă a solicitării de denunţare a contractului;
d) la data primirii notificării, fără intervenţia instanţei de judecată şi fără alte formalităţi, în cazul în care
Clientul persoană juridică îşi încetează activitatea, devine insolvabil, este iniţiată o procedură de lichidare
împotriva acestuia sau în caz de deces al Clientului persoană fizică;
e) în orice alte cazuri prevăzute în Contract sau legislaţia aplicabilă.
Încetarea Contractului nu exonerează părţile de răspundere pentru obligaţiile rezultând din Contract până
la data încetării sau ca urmare a încetării acestuia." - SURSA :
http://www.orange.ro/files/contracte/orange-contract-voce.pdf


Preferabil ca Cererea de renunţare la abonament prin denunţare unilaterală să o transmiţi în SCRIS, prin Poştă ( scrisoare recomandată cu Confirmare de primire )!

Asta pentru a putea demonstra respectarea termenului de preaviz de 30 de zile ( care se scurg de la data la care au primit Cererea ta, dată menţionată pe Confirmarea de primire care se întoarce la tine )!

Astfel că, la cel puţin 30 de zile după acea dată, va înceta Contractul DACĂ plăteşti contravaloarea pe lunile rămase!


Toate cele bune.

| Vannne explică (pentru bursuc001):

Chestia e ca abonamentul meu a fost facut pentru un an.
Acel an a trecut, si acum, in ianuarie, am intrat in al 2-lea an.
In 7 ianuarie, imi intra minutele. Inainte de a-mi intra, vreau sa renunt la el.

| bursuc001 a răspuns (pentru Vannne):

Din PĂCATE, trebuia să faci o Cerere cu PREAVIZ de 30 de zile - iar, în cazul tău, această perioadă a fost depăşită! sad


Din ce spui tu, eu "înţeleg" că a expirat ( expiră acum ) perioada minimă contractuală de 12 luni!

TREBUIA să citiţi cu ATENŢIE Contractul pe care-l ai :
"3. Durata Contractului :
Contractul intră în vigoare la data semnării lui de către părţi şi este încheiat pe Perioada minimă contractuală stabilită cu Clientul şi indicată în Partea I a Contractului. Perioada minimă contractuală începe de la prima Dată de facturare ulterioară Activării.
În cazul în care nici una dintre părţi nu notifică în prealabil cu cel puţin 30 de zile celeilalte părţi intenţia de a înceta Contractul la data expirării Perioadei minime contractuale sau la data expirării unei perioade pentru care s-a prelungit Contractul, acesta se PRELUNGEŞTE tacit pe perioade determinate succesive egale cu Perioada minimă contractuală, conform art.1.2 din Secţiunea 1 a TCG."

Conform prevederilor din Contract, tu ar fi TREBUIT să NOTIFICI în scris ( prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire ) Orange despre intenţia de a rezilia Contractul la data de expirare a celor 12 luni minime contractuale!

Înţeleg că NU ai făcut acest lucru, astfel Contractul a fost ( va fi ) prelungit AUTOMAT pe ÎNCĂ 12 luni - pentru care TREBUIE să plăteşti abonamentul aferent.

Iar ÎNAINTE cu cel puţin 30 zile de a EXPIRA această nouă perioadă contractuală trebuie să NOTIFICI în scris Orange despre intenţia de a rezilia Contractul ( după cum se explica mai sus ).

Sau, poţi renunţa unilateral, mai devreme faţă de acest NOU termen, cu plata abonamentului rămas ( pe lunile rămase din noua perioadă contractuală ) - vezi explicaţiile iniţiale...


ATENŢIE :
Poţi ÎNCERCA un mic "artificiu" şi, dacă ai NOROC, scapi de acest abonament ACUM!

Mergi URGENT ( azi ) la un consultant de vânzări din Orange Shop şi faci o Cerere VERBALĂ că vrei să renunţi ACUM ( azi ) la acest Contract!

Dacă ai nororc şi consultantul este mai "înţelegător", va efectua modificările necesare "în calculator" ( aferent contului tău ) şi te vei "scăpa" azi de acel abonament ( FĂRĂ alte taxe de despăgubiri )!

Succes!

| OrangeHelper a răspuns:

Salut,
Pentru solicitarea de inchidere a abonamentului tau te rugam sa apelezi 411 Serviciul clienti.
O zi buna,
Orange Helpers