|

Salut.
Am cumpărat un iPhone 11 și după 2 zile l-am dus înapoi ca să îl returnez. I-a apărut un punct roșu (ceea ce s-a dovedit a fi un pixel mort) după o zi de la activare (l-am cumpărat seara și dimineața i-a apărut ăla) și știu sigur ca nu-l avea la început, l-am verificat in magazin și tot de acolo am început transferul datelor de pe cel vechi. Problema e ca băiatul de acolo mi-a spus ca nu îl pot returna din x motive, motive pe care nu le-a precizat, dar a spus ca datorită asigurării primesc unul nou.
L-au trimis in service să confirme ca e defect și aștept de doua săptămâni, duminica se fac 3... practic trec cele 15 zile de service din contact.
Eu ce fac acum? Am verificat produsul pe site-ul service-ului și nu e acolo... am fost in magazin și au spus ca sa mai aștept, ca încă nu mi-l pot da pe cel nou...
Eu ce fac acum? In afara ca trebuie sa aștept, ce să mai fac?

2 răspunsuri:
| a răspuns:

Poti face plangere la OPC pentru servici proaste. Erau obligatii sa il schimbe ei, nu sa foloseasca garantia de la Apple.

| a răspuns:

Le poți face plângere la poliție