| hi a întrebat:

Buna seara, am o problema și as vrea sa îmi dați un sfat va rog. In data de 5 am achiziționat de la magazinul franci Timișoara un televizor. Toate bune și frumoase pana sa aud in stânga acestuia unde sunt porturile de USB sau hdmi un bazait enervant. Am fost la magazin pentru ca am vrut sa îl returnez și a spus ca nu se mai pot returna produsele cumparate dim magazinele franci și tot ce pot sa fac este sa îl trimit in service sa îl repare. Menționez ca e tv cumpărat acum câteva zile, deci nici 8 zile nu are și nu îmi pot returna banii. Am sunat la ANPC și aceștia au spus ca e adevărat ceea ce au spus aceștia de la franci și sa îl trimit in service iar dacă nu îmi ajunge din service in maxim 15 zile calendaristice îmi pot cere banii înapoi sau schimbul cu un alt produs asemanator. Mie unul nu mi se pare normal sa scoți legea cu returul in magazin doar la acest magazin iar la restul mediagalaxy și eMAG sa se poate așa ceva. Voi ce părere aveți, sa îl trimit in service? Sa îl tin așa? Bazaitul se aude doar in mod stand-by sau când e tv-ul închis dar rămâne in priza, așa când îl folosesc nu se aude. Ce ar trebui sa fac?

4 răspunsuri:
| P3d1a a răspuns:

Il trimiti la service, ce alta varianta ai?

| hi explică (pentru P3d1a):

Pai din ce am vorbit cam nu am din păcate...

| SamuraiOkami a răspuns:

Garantie nu ti-a dat pe el?

| hi explică (pentru SamuraiOkami):

Ba da 2 ani este garanția doar va eu am vrut banii înapoi adică mi se pare absurd sa iei un produs și sa îl duci in decurs de 3 sau 4 zile de la cumpărarea lui sa zici ca bâzâie in spate la tv și sa zică ca nu îți poate da banii înapoi doar sa îl trimită in service.