|

Salut! Recent, am trimis un telefon in garantie la o firma din Spania, numita jazztel! Telefonul este Samsung Galaxy s6 edge. Aparent m-am uitat pe site sa vad daca mai este in stock si nu mai este... Ce credeti, o sa imi dea alt telefon, o sa ma puna sa aleg ce tel vreau de la ei? sau cum se procedeaza? ma gandesc daca o aleg iphone 7 o sa ma puna sa platesc diferenta sau am voie doar de la Samsung, telefonul fiind s6 edge. Multumesc!

5 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Sigur se poate repara. Îți schimbă placa de baza

4 răspunsuri:
| a răspuns:

Nu cred ca vei primi altul la schimb, o sa ti-l repare pe al tau eventual.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Betty12345678):

Salut! Sigur nu se mai poate repara, fiindca mi s-a oprit dintr-o data si nu mai facea nicio comanda, l-am bagat si la incarcat si la fel... Mersi!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Salut! Pai depinde de ce ai trimis telefonul in garanție. E greu sa iti dea altceva in locul lui, in cel mai rau caz daca nu se poate repara și ține de garanție acea problema, îți vor da același model de telefon. Pentru siguranța ta, citește Politica si regulile garanției la ei pe site. Noroc!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Mircea049202):

Salut! L-am trimis fiindca mi s-a oprit dintr-o data si nu se mai aprindea deloc, nici liber si nici la incarcat!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează