| mirunel99 a întrebat:

daca am ajuns pe acest site, inseamna ca am incercat orice si deja m-au luat nervii big grin Recunosc faptul ca tehnologia mereu m-a depasit, iar acum a facut-o din nou. Am un nou telefon, un s3 mini de la digi si problema e ca nu imi merge internetul care deja era in abonament de pe 1 decembrie. Am intrat pe cateva site-uri si totul a mers bine pana mi s-a spus sa accesez Protocol APN si Protocol de roaming APN. nu ma lasa sa le setez asa cum vreau eu si,deci, nu ma lasa sa activez APN... Stiu ca e o mare incurcatura, dar tot ce vreau este internet pe telefon, nu cer mai multe happy... Orice sfat e bine venit. merci oricum. [da, am ales aceasta categorie din motive personale]

2 răspunsuri:
bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!

Încearcă setările de la linkul oficial :
http://www.rcs-rds.ro/......rnet-mobil

Sau, poţi încerca setările de la linkul :
https://www.computerblog.ro/topic/setarile-internet-digi-mobil


Dacă NU reuşeşti să rezolvi problema, atunci poţi încerca să faci "factory reset" ( revenire la setări de fabrică ), sau "hard reset" cu una dintre metodele explicate la linkul :
http://www.hard-reset.com/samsung-galaxy-s3-mini-hard-reset.html

http://www.hardreset.info/devices/samsung/samsung-i8190-galaxy-s-iii-mini/

http://www.hard-reset.org/......ard-reset/

ATENŢIE : prin factory reset se ŞTERG toate datele personalizate ( agendă/contacte, aplicaţii/jocuri, parole, etc. ) instalate/modificate după ieşirea din fabrică...

Sau, duci telefonul la reprezentanţa de unde l-ai achiziţionat sau la un Service.


Toate cele bune.

| DamnKid a răspuns:

Ai telefon de la Digi, ok. Ar trebui să te duci la ei, ei o să te îndrume cu ce trebuie să faci, în caz că nu te-ai dus încă la ei. Am avut și eu probleme și m-am dus la ei și m-au ajutat și în final mi-am reparat problema.