Bună!
Încearcă setările de la linkul oficial :
http://www.rcs-rds.ro/......rnet-mobil
Sau, poţi încerca setările de la linkul :
https://www.computerblog.ro/topic/setarile-internet-digi-mobil
Dacă NU reuşeşti să rezolvi problema, atunci poţi încerca să faci "factory reset" ( revenire la setări de fabrică ), sau "hard reset" cu una dintre metodele explicate la linkul :
http://www.hard-reset.com/samsung-galaxy-s3-mini-hard-reset.html
http://www.hardreset.info/devices/samsung/samsung-i8190-galaxy-s-iii-mini/
http://www.hard-reset.org/......ard-reset/
ATENŢIE : prin factory reset se ŞTERG toate datele personalizate ( agendă/contacte, aplicaţii/jocuri, parole, etc. ) instalate/modificate după ieşirea din fabrică...
Sau, duci telefonul la reprezentanţa de unde l-ai achiziţionat sau la un Service.
Toate cele bune.
Ai telefon de la Digi, ok. Ar trebui să te duci la ei, ei o să te îndrume cu ce trebuie să faci, în caz că nu te-ai dus încă la ei. Am avut și eu probleme și m-am dus la ei și m-au ajutat și în final mi-am reparat problema.
Ben1234 întreabă: