| LeganzaMoonwalker a întrebat:



Eu am auzit ca daca iti duci telefonul in service de 4 ori cu aceeasi problema (cat este in garantie), ti-l inlocuieste. Este posibil ca in loc sa iti ofere alt telefon, sa iti faca o reducere la orice telefon cu valoarea telefonului dus in service de 4 ori? Asa ma gandesc ca ar fi si in castigul lor, pentru ca tot le cumpar un telefon, chiar daca mi-au facut o reducere.

Multumesc; Funda!

8 răspunsuri:
regis
| regis a răspuns:

Cu siguranta vor accepta, mai ales ca poti cere restituirea contravalorii produsului, avand in vedere ca s-a stricat a patra oara in perioada de garantie. Daca nu accepta, poti apela la sprijinul OPC.

| horia2012 a răspuns:

Nu. Nu scade nimic. Iti ofera un alt telefon ca valoare apropiata sau un altul pe care-l vrei tu. Iti scade numai punctele pe care le ai. Se respecta cu strictete contractul. Vrei altceva poti negocia, dar nu vei reusi cu amenintari gen OPC atata timp cat respecta contractul.

| valentingb a răspuns:

Daca au un produs care costa 12, 4 lei, si iti dac reducere de 2, 4 lei (tva), profitul care e?
Poti sa te duci la service o singura data, si sa iti dea alt dispozitiv, atunci cand costurile reparatiilor, care includ si manopera si timpul pierdut, sunt mai mari decat oferirea unui nou dispozitiv. Ei vor lua partile functionale si le vor refolosi alta data.
Nu iti vor da alt dispozitiv decat daca nu mai au in stoc, si nici nu este prevazuta o reumplere de stoc cu vechiul dispozitiv, situatie foarte rara.

| LeganzaMoonwalker explică (pentru valentingb):

Daca vreau sa cumpar un produs de 300 euro, si imi fac o reducere de 100 euro, mie imi convine. In contract scrie ca la a 4-a intrare in service cu aceeasi problema, se va inlocui telefonul. Nu cu acelasi telefon, ci cu altul din oferta Orange, de o valoare apropiata.
Si ma gandeam daca este posibil ca in loc sa imi dea alt telefon de o valoare apropiata, sa imi dea o reducere la orice telefon de-al lor. Ar fi castig pentru ambele parti.

| valentingb a răspuns (pentru LeganzaMoonwalker):

In cazul in care asa scrie in contract, sigur ca da, se va face cum spui.

| valentingb a răspuns:

Am o curiozitate: Despre ce telefon e vorba?

| LeganzaMoonwalker explică:

@Valentingb telefonul este un Optimus Black P970.
Va multumesc.o sa incerc sa il vand si sa imi iau alta janghina destinata serviceului de la Orange happy

| antonG a răspuns:

Sa va povestesc pataniile mele cu service-urile si garantiile:

Acum cativa ani aveam un telefon ieftin dar extrem de rar (Philips 960).
http://www.gsmarena.com/philips_960-1230.php

Dadusem pe el vreo 3 milioane si la banii astia avea dotarile unui Nokia 6234, care costa vreo 7 milioane.

Dupa 6 luni telefonului i s-a rupt banda. L-am dus in service. Dupa o luna de cautari baietii de la garantii nu au putut face rost de piesa (era un telefon foarte rar, nu se gaseau piese). Asa ca a fost necesara inlocuirea.

Inlocuirea se face la magazin. S-a stornat factura de 300 lei si in momentul acela aveam 300 lei "in cont". De cei 300 lei puteam sa imi iau alt Philips, dar nu mai aveau in stoc si, oricum, nu mai voiam. Intre timp, mai stransesem 700 lei si am cumparat la 1000 lei un Nokia N73.

Uite ca ghinionul s-a tinut dupa mine si dupa nici 6 luni, N73-ul a avut o defectiune la camera. N73-ul era best-buy Nseries la vremea aia iar piese se gaseau garla. La prima reparatie au dat doar resoftare. L-am testat in magazin de fata cu ei si facea la fel. L-am trimis din nou. Au inlocuit ansamblu camera. Dupa o luna si ceva s-a defectat joystick-ul. Am trimis din nou si au inlocuit ansamblul joystick. Dupa inca vreo luna si ceva s-a defectat iar camera. Au inlocuit placa de baza (pe interior era practic alt telefon). Mi l-au returnat cu un sasiu alta culoare. L-am trimis inapoi sa imi puna sasiu culoarea care trebuie. Mi l-au returnat si au zis ca cererea mea nu e justificata. I-am intrebat daca se inlocuieste telefonul (aveam diferenta pregatita pentru un N95) si au zis ca telefoanele astea se repara.