anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

eu deocamdata am 12 ani sunt eleva in Cluj, inca nu m-am decis ce ma voi face cand voi fi mare,dar dupa cum este in Romania (salariile, locul de munca etc. ) as dori sa plec in strainatate sa muncesc,ce tari imi recomandati, sau ce slujbe? Dau funda raspunsului celui care mi se potriveste si cel mai amanuntit Multumesc

Răspuns Câştigător
| Valisha18 a răspuns:

De obicei, in toate tarile ai salariu mare daca stii informatica si lucrezi intr-un domeniu in care sa o poti folosi. Tata lucreaza in Romania ca programator si are salariul de 4500 de ron pe luna, aproximativ.
Insa daca te vei muta, iti recomand Anglia. Este aproape, ramai in Europa, limba engleza se invata usor, si iti spun din experienta mamei mele, care acum lucreaza acolo, ca te integrezi foarte bine, engleziilor nu le pasa de originile tale si te trateaza ca pe ceilalti ( trebuie sa mentionez, mama lucreaza ca medic acolo).
Ca sa ai un loc de munca garantat, peste tot in lume, farmaceutica si IT-ul sunt cel mai de folos.
Sper ca te-am ajutat si bafta! happy

4 răspunsuri:
| Mareacluj a răspuns:

Inca esti un copil. Pune mana pe carte si lasa-i momentan pe parinti sa se preocupe de a-ti asigura cele necesare traiului. Nu esti la varsta cand sa pui aceasta problema, esti un copil care trebuie sa-si traiasca la maxim copilaria si sa invete pentru a avea un viitor din punct de vedere profesional! Cand o sa fii mai mare, o sa stii ce iti va placea sa faci si ce nu sau ce vrei de la o profesie sa fie una banoasa sau sa o faci cu placere. Si in Romania cine vrea, are incredere in el si munceste foarte mult, poate avea un viitor bun!

| XHHHX a răspuns:

Eu ti-as spune in GERMANIA SAU IN OLANDA

| Georgiana_Ionita_1993 a răspuns:

Buna.
Si in Romania sunt salarii mari si se merita sa lucrezi, dar nu peste tot.
Daca vrei un salariu mare si slujbe frumoase te poti duce in politie, contabilitate...

| anonim_4396 explică (pentru Georgiana_Ionita_1993):