|

Dacă am făcut o rezervare pe booking și nu m-am prezentat și acolo scrie ca e nerambursabil, iar eu când am făcut rezervrea am făcut cu un card fără bani și ulterior l-am blocat ca S-a furat și acum pun nr cardului la altele rezervări și pentru recompense, nu modific și la rezervarea aceea, îmi poate lua bani de pe card?

2 Raportează Evaluează
2 răspunsuri:
| a răspuns:

Pe booking.com, cand dai numarul de card la rezervare, sistemul verifica imediat daca ai sau nu bani pe card. Daca nu aveai bani pe card in momentul rezervarii, nici macar nu s-a facut rezervarea.
La restul intrebarii nu pot sa raspund, ca nu inteleg nimic din ghiveciul ala pe care l-ai scris.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Dacă nu ai bani pe card (și de fapt, cardul fiind declarat furat, nici măcar nu mai e valabil) - NU mai poți face nicio rezervare cu el. Mai precis, dup ce faci rezervarea, hotelul / pensiunea la care îți rezervi cazarea va face o preautorizare a acelui card și va vedea că nu e valid. Așadar, va anunța booking.com că nu poate onora rezervarea, cardul nefiind valid. Booking te va contacta ca să schimbi cardul sau să anulezi rezervarea. Cam asta vei păți.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează