anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am nevoie de parerea voastra. Eram in ora, la tabla si profu mi-a spus: mama, nu ai stare deloc. Tot asa faci si acasa? Te urci pe mese peste tot? Si a inceput sa rada si eu am zis: cine stie ce v-ati imaginat dvs. De ati inceput sa radeti. Si un coleg a zis: si-a imaginat ca esti tu in chiloti. Si profu a inceput sa rada si se uita la mine...dar nu a spus nimic. Si eu l-am intrebat: ati auzit ce a spus? Si profu radea si nu zicea nimic. Credeti ca e normala reactia lui?

19 răspunsuri:
| corbulalbrosu a răspuns:

Daca relatarea este adevarata nu ar trebui sa ne mai miram ca s-a dus dracului invatamantul in aceasta tara minunata.

| anonim_4396 explică (pentru corbulalbrosu):

Exact, de obicei erau invinuiti doar elevii, nu se aducea in discutie faptul ca exista profesori care nu au ce cauta la catedra!

| anonim_4396 explică (pentru corbulalbrosu):

Poate era o gluma nevinovata, mai sunt si profesori cu simtul umorului.

| corbulalbrosu a răspuns (pentru anonim_4396):

Din pacate invatamantul pe zi ce trece devine tot mai mult si pentru foarte multi o simpla.......gluma.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Cred ca ar trebui sa ai grija ce vorbesti tu. I-ai raspuns urat? Mi se pare ca a vrut sa spuna ca esti energica. Nu ti-a placut rasul lui? Si colegul a facut un comentariu care nu se face.

| Jimtheghost a răspuns:

Era o gluma. Cam nu la locul ei dar o gluma. Daca se repeta ar trebui sa te ingrijorezi. Deocamdata e doar o gluma.

| Radu284 a răspuns (pentru Jimtheghost):

Care parte, exact, nu este la locul ei? Cu ce a procedat gresit?

| Jimtheghost a răspuns (pentru Radu284):

Vorbeam de profesor. Glumele facute de profesori sunt naspa.

| Radu284 a răspuns (pentru Jimtheghost):

Pai inteleg ca de profesor vorbeai. Dar ce mare gluma a facut?

| Jimtheghost a răspuns (pentru Radu284):

Frate, tu ai citit ce a zis omul acolo? A zis ca profesorul a facut misto de el.

| Radu284 a răspuns (pentru Jimtheghost):

Nu mi se pare ca a facut misto de el cu chestia asta. In care parte din ce a zis profesorul ti se pare ca a facut misto de el?

| Jimtheghost a răspuns (pentru Radu284):

Ma doare capul daca ma apuc de explicat asa ca ramai la parerea ta. Bye. happy

| Radu284 a răspuns (pentru Jimtheghost):

Ma, eu sunt satul de oameni ca voi. Tu chiar nu poti admite ca gresesti? Nu am vazut natie mai spurcata ca romanii.

| Jimtheghost a răspuns (pentru Radu284):

Oh wow, genius. Pastreaza-ti opinia inutila pentru alticineva. Trebuie sa-ti transcriu ce a zis baiatul asta? "Mama, nu ai stare deloc. Tot asa faci si acasa? Te urci pe mese peste tot? Si a inceput sa rada". Daca asta nu e luat peste picior atunci nu stiu ce e. Sa nu mai spun ca saracu' ne-a intrebat daca e normala reactia profesoului la afirmatia elevului "si-a imaginat ca esti tu in chiloti", profesorul incepand sa rada. Sigur ca nu e ok, dar tu de unde sa stii ca asemenea glume nu isi au locul la scoala.

| Radu284 a răspuns (pentru Jimtheghost):

Mie nu mi se pare absolut de loc exagerat ce a zis profesorul.
Faza cu chilotii, ok, a fost o gluma poate proasta, dar pe de alta parte, daca profesorul nu era diriginte, nu vad ce ar fi putut face. Era doar o gluma, si, in caz ca nu stii, copiii fac des glume de genul asta.

| Jimtheghost a răspuns (pentru Radu284):

Nu am zis niciodata ca ce a zis profesorul a fost exagerat. happy Do your homework next time.

| Radu284 a răspuns (pentru Jimtheghost):

Ai zis "Cam nu la locul ei dar o gluma.".
Daca nu e la locul ei, mi se pare exagerat, altfel ar fi ceva standard, deci la locul ei.

| Jimtheghost a răspuns (pentru Radu284):

Nope. Cand ceva nu el la locul lui (fig. ) inseamna nepotrivit, nu exagerat.

| Radu284 a răspuns (pentru Jimtheghost):

Ma rog, e o diferenta de nuanta. Personal, nu gasesc nimic ne la locul lui cu ce a facut profesorul. Nu e ca si cum l-ar fi injurat, jignit, etc.