anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am nevoie de parerea voastra. Eram in ora, la tabla si profu mi-a spus: mama, nu ai stare deloc. Tot asa faci si acasa? Te urci pe mese peste tot? Si a inceput sa rada si eu am zis: cine stie ce v-ati imaginat dvs. De ati inceput sa radeti. Si un coleg a zis: si-a imaginat ca esti tu in chiloti. Si profu a inceput sa rada si se uita la mine...dar nu a spus nimic. Si eu l-am intrebat: ati auzit ce a spus? Si profu radea si nu zicea nimic. Credeti ca e normala reactia lui?

19 răspunsuri:
| corbulalbrosu a răspuns:

Daca relatarea este adevarata nu ar trebui sa ne mai miram ca s-a dus dracului invatamantul in aceasta tara minunata.

| anonim_4396 explică (pentru corbulalbrosu):

Exact, de obicei erau invinuiti doar elevii, nu se aducea in discutie faptul ca exista profesori care nu au ce cauta la catedra!

| anonim_4396 explică (pentru corbulalbrosu):

Poate era o gluma nevinovata, mai sunt si profesori cu simtul umorului.

| corbulalbrosu a răspuns (pentru anonim_4396):

Din pacate invatamantul pe zi ce trece devine tot mai mult si pentru foarte multi o simpla.......gluma.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Cred ca ar trebui sa ai grija ce vorbesti tu. I-ai raspuns urat? Mi se pare ca a vrut sa spuna ca esti energica. Nu ti-a placut rasul lui? Si colegul a facut un comentariu care nu se face.

| Jimtheghost a răspuns:

Era o gluma. Cam nu la locul ei dar o gluma. Daca se repeta ar trebui sa te ingrijorezi. Deocamdata e doar o gluma.

| Radu284 a răspuns (pentru Jimtheghost):

Care parte, exact, nu este la locul ei? Cu ce a procedat gresit?

| Jimtheghost a răspuns (pentru Radu284):

Vorbeam de profesor. Glumele facute de profesori sunt naspa.

| Radu284 a răspuns (pentru Jimtheghost):

Pai inteleg ca de profesor vorbeai. Dar ce mare gluma a facut?

| Jimtheghost a răspuns (pentru Radu284):

Frate, tu ai citit ce a zis omul acolo? A zis ca profesorul a facut misto de el.

| Radu284 a răspuns (pentru Jimtheghost):