Întrebare recomandată | Fancyuiop a întrebat:

Am și eu o mare problema...sunt elev in clasa a 9 a,invat la seminar si stau la internat. Toate bune si frumoase pana in iarna, cand doi colegi de clasa,care stau in camera, au inceput sa se ia de mine. Am reactionat prost la inceput, le -am aratat ca mi-e frica de ei si treaba s-a ingrosat. Se iau de mine tot timpul, ma ingana, ma imita, imi vorbesc urat si ma jignesc.Acelasi lucruri mi se intamplau si in generala, chiar anul trecut.Pentru a combate lucruri de astea eu, imi chemam tot timpul tatal la scoala.Asta si la seminar si la generala a inrautatit situatia.Desi sunt baiat si nu e deloc, dar deloc normal sa fiu asa, eu sunt fricos, laș, timid, slab tare (fizic) si majoritatea rad pe seama mea si isi bat joc de mine. Cu cei doi colegi nu stiu ce o sa fac, pe unul l-am dus si la director si la diriginte insa nimic. Nu ma lasa deloc in pace. Mereu stau cu frica si tremur cand ma gandesc ce o sa faca sau zica. Exact ca in generala. Pentru un baiat de 16 ani nu e deloc normal asa ceva. Ce sa mai fac? Stiu ca m-au luat de fraier si ca faptul e consumat, dar ce mai pot face? Care e problema mea sau a lor? Va rog din tot sufletul meu, ajutor! Multumesc!

13 răspunsuri:
| Adry05 a răspuns:

Tocma de aia ca esti asa mic si rusinos si timid te simt ca fiind slab si reactioneaza. Fii si tu mai tupeist, du-te la ceva cursuri de lupte sa te mai dezvolti si sa prinzi incredere in tine.

| Mihailescu_Valeriu_1953 a răspuns:

1. fiind un seminar: superiorii actioneaza dupa voia lui Dumnezeu (?)? 2. Lui Dumnezeu ( laughing ) ii place sa fii umilit? 3. Ce Dracu cauti tu intr-un colectiv educational unde se tolereaza un asa comportament?

| Elena9328 a răspuns:

Muta-te din camera.

| Începătorul988 a răspuns:

Salut. Este un proverb "Din calea prostiilor si Dumnezeu se da la o parte"