anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Bună! Am vârstă de 17 ani, și sunt elev în clasa a-XI-a. Poate că v-ați dat seama deja, dar problema este bullyngul. Nu doar eu, ci suntem undeva la 3-4 colegi care ne primim bullyng. Sunt o fire foarte liniștită, niciodată nu am căutat să îi fac rău cuiva! Acum poate vă întrebați de ce mi-aș primi Bullyng? Nu știu, de tocilar nu sunt tocilar adică am note bune dar nu 10 pe linie, de îmbrăcăminte nu văd de ce mi-aș primi, și anume nu port eu haine originale, ci sunt un copil modest! Desigur, am încercat să îi suport dar nu se opresc, am făcut sesizare la dirigintă, unii din ăia sunt cu nota scăzută la purtare dar tot nu se potolesc! Ăia și fură de la fete mâncarea și mai pe scurt ne iau la mișto? Ce este de făcut? Eu nu aș putea să îmi bat joc de cineva, nu știu cum să o fac dar nici nu aș vrea să știu! De luat la harță nu aș vrea, dar mulții zic că dacă i-ai lovi s-ar potoli dar eu nu doresc să fac asta! Să stau să suporte toate astea până când termin școală? Sau să schimb ceva la mine?

6 răspunsuri:
| Simpatic a răspuns:

Situatia de genul fenomenului bullying in scoli este complicat de combatut!
Ca si elev ai cumva mainile legate, daca lovesti agresorii s-ar putea sa ti-o iei, daca stai si incasezi vei fi umilit
Nici nu stii cum sa faci ca sa fie bine
Este si asta cu infruntatul o optiune dar nu este totdeauna cea mai buna

Am mai povestit cazul meu cand aveam 13 ani, un amic din copilarie mult mai inalt si solid ca mine tot ma lovea usor de cate ori ma prindea, pana intr-o zi cand i-am aplicat un pumn in barba! Asta se intampla in timpul liber, nu la scoala,era colegi de cartier si blocuri, nu eram colegi de scoala!
De atunci nu a mai facut bullying cu mine!

Insa la scoala este cu totul altceva, iar implicarea intr-o bataie chiar si ca victima poate avea repercursiuni, chiar si asupra celui care doar raspunde agresiunilor!
Este dificil ca cineva sa iti dea un sfat, ce anume sa faci!