anonim_4396
Întrebare recomandată | anonim_4396 a întrebat:

Buna, eu am examenul in câteva săptămâni si de la o vreme îmi este foarte rău din cauza emoțiilor. Mereu ma gândesc ca nu intru la liceul dorit si ca nu voi lua nota dorita, sunt presata de profesori mereu si de cei din jur, nu mai suport, nu ma pot împărați in 1000 de locuri, pregatire 2h romana dupa școala, dupa sa lucrez la alte materii, am si teste, sunt foarte presata, deci simt ca nu mai pot. Colegii mei prin clasa se lauda in lung si in lat ca ei vor lua note mari si când ma gândesc ca eu nu pot ca ei îmi vine sa ma bag in pământ. Îmi vine mereu sa plâng, familia mea ma descurajează. In simulări am luat note destul de joase, eu știu ca pot mai mult dar am avut emotii puternice.

9 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

Intrebare ajutătoare: ce note ai la română și mate?

| Skijet a răspuns (pentru sierra1):

10 romana 8 mate

| sierra1 a răspuns (pentru Skijet):

Dacă notele-s pe BUNE, no-problem!

| sammie a răspuns:

Emoțiile sunt trecătoare. Nu te mai stresa. Învață cât trebuie și cât poți. Iar dacă nu intri la un liceu bun asta nu înseamnă că îți cade cerul în cap. Gândește-te!

| Smmo a răspuns:

Cred ca asta am simtit toti in apropierea examenelor si nu prea merita stressul. Si daca nu intri la liceul dorit, tot o sa intri la un liceu si probabil tot o sa ai nevoie sa faci niste meditatii ca sa mergi la facultate apoi. Nu este chiar asa de important sa fie liceul cu renume. Important este sa inveti pe parcurs constiincios la materiile de care vei avea nevoie pentru bac si facultate (daca ai de la cine, ca unii au numai pretentii).
Daca se apropie examenul, cel mai important este ca atunci cand ajungi la examen sa fii cu mintea limpede si in forma, in niciun caz obosita... Gandeste-te chiar daca nu ai nevoie de o zi de relaxare. Bafta!

| LucyiFer a răspuns:

Tu nu trebuie să te împarți în 1000 de lucruri. Tu trebuie să dai dracu 1000 de lucruri și să te axezi pe ce e important acum.
Intrarea la liceu deci admiterea.
Alea 3 materii, să le știi ca pe poezie și la alea 3 materii să faci medi. Restul e prostie și pierdere de timp.

Ce cred ei? Profesori, părinți, colegi? Hai să-ți spun o mică poveste mai întâi.

Pe profesori îi dă dracu oricum societatea în general, so, de ce i-ai asculta și mai ales presiunile lor care vin, la rândul lor din spate, de sus, de la șefi? Dă-i dracu!

Părinții... păi cine ascultă părinții? Cine mai ascultă părinții generația asta și cine ține cont de ce îndrugă ei acolo? Adevărul e că jumătate de Glob e făcut din părinți defecți care nu au reușit în viață și dacă ei nu au reușit e clar, nici copiii lor nu vor reuși. Deci nu te baza prea mult oricum pe ceea ce susțin părinții ăștia. Acolo oricum tu știi cel mai mult ce știi și ce nu știi.

Iar colegii. Pfff, nici nu are rost să-i pomenesc. Ai idee cât a crescut bully-ul azi în școli și de acolo în... peste tot? Atunci de ce dracu ai asculta de colegi care te bat, fac psihologic, te invidiază și cel mai rău caz, te urăsc.

Dă-i dracu pe toți, trage aer în piept, stai 5 minute cu ochii pe pereți sau pe cer, amintind de nimic apoi ia-o pe drumul către admitere, adică studiază la ce știi că susții examenul și lasă orice altceva în urmă. Păreri, emoții, dureri, credințe din capul tău, oameni care în loc să se ocupe de viața lor, de asemenea, se ocupă să te tragă pe tine în jos happy fu*k them, apoi mergi pe drumul tău.

Nu uita! Oamenii când știu că nu se pot ridica ei la nivelul tău, încearcă să te tragă pe tine în jos, la al lor.winking

Succes! happy

| r0bin3t a răspuns:

Cu parere de rau te anunt, daca nu cumva ai realizat singur/a ca de fapt liceul asta nu e ce vrei tu. TU VREI ORICE ALTCEVA DECAT ISI DORESC CEI DIN JUR PENTRU TINE! Sau ma pot insela si este varianta nr.2: adica, intr-adevar iti doresti sa intri la liceul asta dar nu te ajuta nimeni! Esti fix ca un boxeur care se antreneaza pentru titlul la WBC, singur, fara antrenor, inconjurat doar de hateri (fanii actualului campion). Un fel de Rocky Balboa, in primul film antrenandu-se fara Mickey Goldmill, avand in jurul lui doar fanii lui Apollo Creed.
Sper ca ai inteles analogia! happy

| LupSinguratic a răspuns:

10 LA ROMÂNĂ ȘI 8 LA MATE? frate eu luam numa 5 și 6 la mate și la română 8 și 9.
În simulare am luat 5 la mate și 7 șiumpic la română, iar la examen 7 la mate respectiv 8, 90 la română. Nu m-am stresat, deși toată lumea bâzâia ca muscan juru meu că doar la profesională intru cu notele alea. N-am învățat, doar am repetat puțin cu două zile înainte de examen.
Vreau să-ți spun că am ajuns la liceul de arte (my target), un liceu bun, deși toți din jurul meu mă descurajau. Cred că ăsta este de fapt adevăratul examen.
În concluzie RELAX GIRL! Nu te forța sănveți acum, doar mai repetă puțin înainte de examen! Nu lăsa emoțiile și cei din jur să te doboare!

| filodendrum a răspuns:

Colegii pot spune orice, asta nu înseamnă că sunt și bine pregătiți. Cei mai mulți braveaza. Nu te lăsa influențată de ei nici de familie. Numai tu știi ce poți și încearcă să gândești pozitiv. Fii realistă! Si dacă nu intri, nu se termină lumea cu niște examene. Dacă te simți mai rău, consultă un psiholog. El te va ajuta să-ți învingi emoțiile.
.