anonim_4396
Întrebare recomandată | anonim_4396 a întrebat:

Buna, eu am examenul in câteva săptămâni si de la o vreme îmi este foarte rău din cauza emoțiilor. Mereu ma gândesc ca nu intru la liceul dorit si ca nu voi lua nota dorita, sunt presata de profesori mereu si de cei din jur, nu mai suport, nu ma pot împărați in 1000 de locuri, pregatire 2h romana dupa școala, dupa sa lucrez la alte materii, am si teste, sunt foarte presata, deci simt ca nu mai pot. Colegii mei prin clasa se lauda in lung si in lat ca ei vor lua note mari si când ma gândesc ca eu nu pot ca ei îmi vine sa ma bag in pământ. Îmi vine mereu sa plâng, familia mea ma descurajează. In simulări am luat note destul de joase, eu știu ca pot mai mult dar am avut emotii puternice.

9 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

Intrebare ajutătoare: ce note ai la română și mate?

| Skijet a răspuns (pentru sierra1):

10 romana 8 mate

| sierra1 a răspuns (pentru Skijet):

Dacă notele-s pe BUNE, no-problem!

| sammie a răspuns:

Emoțiile sunt trecătoare. Nu te mai stresa. Învață cât trebuie și cât poți. Iar dacă nu intri la un liceu bun asta nu înseamnă că îți cade cerul în cap. Gândește-te!

| Smmo a răspuns:

Cred ca asta am simtit toti in apropierea examenelor si nu prea merita stressul. Si daca nu intri la liceul dorit, tot o sa intri la un liceu si probabil tot o sa ai nevoie sa faci niste meditatii ca sa mergi la facultate apoi. Nu este chiar asa de important sa fie liceul cu renume. Important este sa inveti pe parcurs constiincios la materiile de care vei avea nevoie pentru bac si facultate (daca ai de la cine, ca unii au numai pretentii).
Daca se apropie examenul, cel mai important este ca atunci cand ajungi la examen sa fii cu mintea limpede si in forma, in niciun caz obosita... Gandeste-te chiar daca nu ai nevoie de o zi de relaxare. Bafta!

| LucyiFer a răspuns:

Tu nu trebuie să te împarți în 1000 de lucruri. Tu trebuie să dai dracu 1000 de lucruri și să te axezi pe ce e important acum.