| AnaMaria2719 a întrebat:

In prezent sunt eleva la un liceu, este un liceu frumos,profesorii sunt cumsecade, colegii de altfel sunt si ei draguti. De mult exista o tenta de a ma muta la alt liceu,acela despre care se spune ca este cel mai bun,am auzit destul de multe lucruri bune dar si mai putin bune precum ca sunt copii de bani gata, notele uneori nu sunt pe merit, iei note mici daca nu iei ore. In momentul de fata invat chiar foarte bine si aici unde sunt insa nu ma baga nimeni in seama,in ciuda faptului ca am rezultate atat de bune nu sunt implicata in niciun fel de proiect,concurs... nu se intereseaza sa te formeze pentru viitor. si unele ore pot sa spun ca sunt chiar lejere. In schimb la celalalt liceu se fac multe proiecte, multe activititati extrascolare in care fiecare este implicat. Mai am 2 ani de liceu si am o mare dilema fiindca deja sunt legata de aceasta clasa si am format multe prietenii,dar imi doresc ceea ce e mai bun pentru mine si nu sunt sigura ce e mai bun, liceul oare e cel mai important sau facultatea? Daca tot au trecut 2 ani sa mai stau inca 2 aici? Sa stric prieteniile? Cine stie cum voi fi intampinata la celalalt liceu? oh... foarte multe semne de intrebare, mult prea multe.
Cineva care stie ce spun si este sau a trecut prin liceu.Va multumesc frumos!

Răspuns Câştigător
| MasterOfDisaster a răspuns:

Buna.
Eu zic ca nu ar trebui sa iti schimbi liceul. In 2 ani ai ajuns deja sa iti cunosti bine colegii, si cum spui si tu sa legi multe prietenii si in afara clasei.
Intotdeauna la liceele cu o reputatie mai buna se vor face diferente intre elvi, si vor exista nedreptati. La liceele bune merg toti copii oamenilor bogati, asa ca normal ca nici un profesor nu il va lasa pe fiului primarului corijent, chiar daca asta e prost de da in gropi.
Plus, toata adunatura asta de rasfatati se comporta foarte urat, si ma gandesc ca tu vei fi cam ca o ''intrusa'', sau o persoana numai buna sa isi poata bate joc.