anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

uite care e faza am 15 ani si si sunt destul de timid si asta e putin ciudat pentru ca am 1, 83 cm inaltime :/. Si nu stiu cum sa capat si eu niste incredere de sine ca sa-mi pot face si eu prieteni mai usor si sa pot vb si eu cu o tipa sad.[btw faptul de sunt elev de 10 si ca nu fumez nu ma avantajeaza nu? XD] Va rog sa fiti seriosi cand raspundeti. Multumesc!

Răspuns Câştigător
| gabriel11535 a răspuns:

Daca stai toata ziua in casa sa inveti si nu iesi pe afara nici macar in pauze stai mereu cu ochii in carte iti scad sansele de tot.(nu zic sa nu inveti dar e bina sa ai viata sociala happy )Fa-ti intai prieteni niste baieti ca daca te duci la o fata si nu ai nici un prieten din clasa se uite altfel la tine.Stiu ca suna ciudat dar incearca sa nu fii prea amabil cu fetele le plac mai mult bad boys.Acum sa nu incalci masura dar nici prea amabil ca o sa te vada ca pe un prieten foarte bun/frate.

3 răspunsuri:
| Donsavas a răspuns:

Poate asta e si problema. Crezi ca încrederea are legatura cu anumite obiceiuri precum fumatul. Nu,nu e asa. Nici înălțimea nu te face mai încrezător, din cate vezi si nici nu ar trebui. Încrederea în sine nu e determinată de ceva anume ci de experienta. Asa se numeste. Asta vine odata ce experimentezi ori tu ai destul timp pentru asta. Poti începe, esti la vârsta la care poti greși fără probleme. Nimeni nu va avea pretenții si te asigur ca si fetele experimentate sunt, la vârsta ta, mai mult sau mai puțin timide.

| wpetterssone a răspuns:

Fixează-ți obiective. Dacă nu reușești, te străduiești să nu mă te copleşești de descurajare şi să te concentrezi asupra a ceea ce ai putut să faci.
Iți vei da seama că dacă te vei apropia de alții vei câștiga o prietenie.