| Eduard44 a întrebat:

va rog ajutati-ma! povestea mea e una lunga si trista ...Viata mea a inceput sa se distruga in urma cu 7 luni ca pe mama mea a luat-o febra facebookului, eu am 14 ani, mami 43, tati 43. Ea statea nonstop pana la 2-3 noaptea pe fb nimic nu mai facea ca inainte, totul era schimbat la ea. Tata a inceput sa se ingrijoreze, si au inceput certurile, dupa ce mama la izgonit pe tati din casa, el a venit inapoi si iart se certau, pana ce tata i-a spart pc la mami si atunci mami s-a enervat si a bagat actele de divort, tati i-a cumparat un alt pc in 2 zile, si ea din nou statea pe fb. Acum aproape ca au divortat, de abia am reusit sa ii impac cat de putin, dar mama tot nu il mai suporta pe tata. Eu eram si inca sunt un elev destept, aveam doar note de 10, 9... mi-am facut o prietena, pe care o iubesc enorm, sunt cu ea de 3 luni, si cu tot stresul de acasa am inceput sa fiu foarte diferit. Partea cea mai rea, este ca, pritena mea a intrat si ea in febra facebookului, asa te trist eram, incat am luat cele mai mici note din viata mea, si nimeni nu ma certa pentru ca pe mama nu o mai interesa, pe tata nici atat. In concluzie viata mi-a cam fost distrusa de facebook, si inca mi se distruge, bucata cu bucata. Dragi prieteni, orice sfat de laa voi m-ar putea ajuta. Va multumesc din tot sufletul.

8 răspunsuri:
| cristi202 a răspuns: