| Pichakchiu a întrebat:

Bună tuturor!
Aș vrea să-mi expun suferința mea și aici pentru că asta simt, să mă descarc, să primesc sfaturi care să mă ajute în vreun fel.
Suferința este cauzată de iubire.
Menționez că sunt elevă anul acesta în clasa a 11-a la filologie, am 16 ani, fac 17 în curând.
Totul a început acum 4 luni. Eram cu o colegă în clasă care mi-a spus că îi place mult de un tip și că îl iubește de mult timp, însă nu i-a spus. Eu, cu acordul ei, i-am trimis mesajele tipului acestuia. Eu, fiind drept ea, vorbeam cu el. El răspundea. Și, ce să vezi? A zis că simpatia este reciprocă. Bun! Peste ceva timp, aceștia se întâlnesc... chestii. Până aflu că în spatele băiatului acestuia, era tot așa, cum era eu în spatele colegei, un alt tip.
Deci, și lui îi era oarecum frică să converseze. Adică, în spatele lor, eram eu cu alt băiat.
Nu mai știu cum am aflat chestia asta... Dar am intrat în discuție cu băiatul din spatele băiatului laughing
Eu, la acel moment plăceam pe cineva de un an și ceva.
Am tot conversat cu băiatul ăsta, pentru că, el în adevărat, mă iubea.
Colega mea când se întâlnea cu băiatul de care îi plăcea ei, acesta îi spunea de ce zice prietenul lui despre mine, că e topit după mine, că mă iubește.
Ok, am acceptat să vorbesc cu el... ne-am spus într-o seară că ne placem...
Deși, eu nu aveam sentimente atât de mari pentru el, dar, ce poate să atragă iubirea decât tot iubire?
Pe parcursul săptămânilor, ne-am apropiat foarte mult. Vorbeam pe ascuns de părinții mei cu el pe video-call, pentru că ai mei nu mă lasă să am iubit. M-am atașat de el. S-au făcut trei luni de când tot am vorbit... ne-am spus planurile de viitor, ne-am spus lucruri frumoase, demne de iubire... că ne iubim, că vrem să fim unul lângă celălalt, etc, alinturi cu,, pui,,,,, iubire,,,,, inima,,. În zadar.