| rox_8767 a întrebat:

Ce parere aveti sa se introduca sahul in scoli?

Răspuns Câştigător
| bicolor_1613 a răspuns:

Nu e o tampenie.
la noi la scoala se practica asta[bucuresti]
cei care sunt scutiti medical la sport[si sunt multi], au de ales:ori joaca sah, remi[pentru nota], trebuie sa faca diferite proiecte.
iar asta se intampla si la orele suplimentarehappy.

17 răspunsuri:
| Bacemi a răspuns:

Ar fi frumos sa se faca o competitie a liceelor in privinta asta dar mai sunt multe de lamurit in privinta sistemului educational de la noi. Nu trebuie sa fie asta grija principala acum. Sunt multe lucruri importante de pus la punct. Am vazut ca acum se certau la televizor cu numarul de elevi in clase si numarul de profesori.

| User a răspuns:

rolling on the floorrolling on the floor
Asta-i cea mai mare tampenie auzita vreodatalaughing

| juniper a răspuns:

Este un sport al mintii si este bun, fiindca asa putem sa fim mai inteligenti, prin jocuri strategice.

| carminaburana43 a răspuns:

Nu e timpenie dar nun exista cine sa predea=e ceva bun dar inca nu sunt profesori si ar trebui sa fie ceva motivatie in acest sens sa se doreasca acest lucru.Eu as avea o motivatie:gindirea logica si prevederea pasului urmator al adversarului dar mai trebuie sa avansam mult caci orice materie noua oricit ar parea de bizara sa nu para de prisos si sa nu incarce prea mult timpul destinat studiului.

| Puiutz a răspuns:

Nu ar fi rausmug laughing
E tare sahulbig grin

| Lady.Love a răspuns:

Ar fi fain. Imi place sa joc sah si nu m-ar deranja sa invat ceva in plus legat de el.

| ♂ яαυℓ ♥ ♫ ‹з a răspuns:

Sahul e acceptat in toate scolile doarece e un joc de logica.winking

| *Baby* a răspuns:

Wha wuua uaa jos cu SAHUL~! Ce prostie!

| •ღ♥→MaDuTzA←♥ღ a răspuns:

Nu aS fi de acord, dar de unde ti-a venit sa intrebi tocmai asta pentru ca eu nu am auzit neek de genu' si nici nu as vrea sa aud. Mi se pare ca sahul e un joc plictisitorlaughing

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

laughing
La mine in scoala se joaca sah si carti tongue culmea profu de sport ni le aduce la oratongue mentionez ca nu avem sala de sport iar cand e terenul ud si nu se poate juca ne aduce sahul si cartilehee hee e amuzant dar distractiv:X

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Noi jucam sah la ed.fizicabatting eyelashes, si profesoara ne-a zis ca este si el un sport, dar al mintii. Si daca mintea nu-si face bine incalzire, corpul ramane rece `` laughing.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Ma bine se introduce pokeru`laughinglaughinglaughing.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Nu se poate biliard va rogbatting eyelashes.
Sa avem cu ce sa ii batem pe baieti la...whistling. laughing)
Nuj ce sa zic, eu nu vreau tongue.

| trunksu a răspuns:

Daca e Obligatoriu nu e o idee buna, insa ar trebui sprijinita ideea infintarii unui club de sah, nu table - (clubul de table e e obicei asociatia pensionarilor). Plus sahul e cel mai bun joc de strategie facut vreodata. ai nevoie de logica, tactica, straegie, rabdare

| Titan a răspuns:

Nu cred ca se poate asa ceva avand in vedere ca totusi sunt prea multe materi ...chair si anul acesta sau scos cateva asa ca sa mai introduca si sahul. nu cred ca ar ajuta cu ceva asa s-ar putea introduce si remi sau ceva de genu big grin

| laur_6762 a răspuns:

E o idee buna, dar dupa cum sunt romanii nu cred ca ar fi prea multi amatori. Majoritatea ar lua in ras asa ceva, dar mie mi-ar place, desi in scolile noastre ar trebui facute imi intai modernizari utile si apoi sahul.winking

Întrebări similare