anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Hei happy. Sunt in cl. a 7 a si pe viitor as vrea sa merg la un liceu sanitar si apoi la facultatea de medicina big grin[ Stiu ca sunt prea mica sa ma gandesc la asta dar va rog sa ma luati in serios big grin ]. Intrebarea este, daca exista liceu sanitar in Iasi. [ Nu sunt de acolo de aia intreb. ] Si.inca o intrebare cate feluri de chirurgie sunt si as vrea sa imi explicati fiecare cu ce se ocupa adica ce trebuie sa faci la ea. Sper ca ati intelesbig grin. Multumesc:*.

4 răspunsuri:
| helena9206 a răspuns:

Sunt la medicina in Iasi, si sincera sa fiu, cei care se descurca cel mai bine la mine in facultate, nu vin de la nici un liceu sanitar, dar de la Colegiul National si de la Racovita, chiar nu sunt sigura daca colegiul sanitar te va ajuta, pentru ca oricum incepand cu anul 1 inveti toate chestiile de la icneput.

| AidaCR a răspuns (pentru helena9206):

Mmm...happy. Normal trebuie sa-ti spun povestea. In cl a 9`a o sa ma mut la Iasi.si ma gandeam. daca la facultate o sa merg la medicina sa ma pregatesc mai bine pentru atunci.Si daca exista liceu sanitar, nu vad dce nu m`as duce. happy

| helena9206 a răspuns (pentru AidaCR):

Pentru ca in primul an de facultate vei face extrem de multa fizica si chimie, care nu stiu unde s-ar preda mai bine decat in liceele cu profil spre stiinte ale naturii.

| AidaCR a răspuns (pentru helena9206):

Ma rog. Multumesc pentru ajutor. Sincer nu prea m`am lamurit oh go on. Data viitoare poti sa`mi dai un raspuns care sa`mi fie de folos.batting eyelashes.