| TeoBizz a întrebat:

Hey. Mi-am facut acum 4 saptamani 2 gauri in urechea dreapta si acum o saptamana, cam asa, mi-am schimbat cerceii medicinali cu 2 pierce-uri. M-am dat doua zila, cam asa, cu antibiotic apoi nu m-am mai dat, iar acum cateva zile am observat ca la una din gauri era o umflatura mica. Mi-a curs o substanta alba, dar m-am gandit ca nu e puroi, pentru ca nu ma durea deloc. Acum 10 minute am observat ca am o umflatura la fel si la gaura de mai jos. Asta inseamna ca mi s-a infectat?
Va rog sa nu raspundeti cu mistourihappy. Merci.kiss
Fundă.

Răspuns Câştigător
| kittyshor a răspuns:

Dap tongue infectie.nu trebuia sa scoti cerceii.se tin 6 saptamani ...pentru ca sunt medicinali, antibactericizi si impotriva infectiilor.schimbati cerceii inapoi cu cei medicinali.si da-te cu ceai de musetel.o sa fie bine happy oricum te va durea vreo 2-3 luni urechea.ai grija cand te imbraci sa nu iti agheti cerceii ca ai pus-o laughing.se va vindeca incet happynuma grija la ureche, si cerceii medicinali tine-i cat poti de mult.succes

| TeoBizz explică (pentru kittyshor):

Dar pe mine nu ma doare urechea. Si tipa care mi-a facut gaurile a zis sa tin cerceii medicinali 3 saptamani si sa-i scot apoi si sa ii inlocuiesc cu ceva care nu se oxideazathinking Daca ti s-a intamplat si tie, in cam cat timp ti-a trecut infectia?thinking

| kittyshor a răspuns (pentru TeoBizz):

Pai oricum curge lichid din ureche... cam 2-3 saptamani dupa... si o sa continue sa curga de fiecare data cand te ranesti la ea happy o sa dureze ceva sa se vindece

| TeoBizz explică (pentru kittyshor):

Deci nu trebuie' sa ma impacientez, nurolling on the floor? Am mai citit posturi p-aici pe TPU. Cineva zicea ca a ajuns la operatie si. mdalaughing. Merci mult de sfaturikiss.

7 răspunsuri:
| kittyshor a răspuns: