| Duku99 a întrebat:

Hey... Toata lumea are un talent. Nu-i asa? Toata lumea e bun la ceva, toti avem un punct forte. Cel putin asa spun unii. Dar eu nu am absolut nimic special, nimic deosebit fata de altii, cand lumea spune ca ma laud eu sunt gen: "Pff, chiar nu am cu ce, daca as avea, poate ca as face-o." Nu excelez in absolut nimic. Am incercat sa desenez. Desenele mele sunt 0 barat pe langa altii. Am incercat sa cant fata de prieteni si toti se uitau la mine ca la felu' 13. Mi-am cumparat chiar si o tableta grafica sa incerc in photoshop, am incercat sa fac animatii in flash, nimic. La scoala am rezultate ok, dar nu excelez in nici o materie. Nu sunt olimpic, nu sunt un elev de "elita", sau ceva de genu. Voi ce credeti? E posibil sa nu fiu bun la nimic? Sa fiu inutil? :I

Răspuns Câştigător
| PsiholoagaTPU a răspuns:

Alo băiatul băiatul. Deci te-ai apucat de chitară, îți place mult păi și ce mai aștepți? Exersează cât poți tu de mult, progresează, la fel și cu photoshop-ul uită-te la trial-uri pe youtube, sunt o groază și în română și în engleză, caută și fură de la alții că meseria se fură. Acum probabil nu-ți dai seama la ce ești cel mai bun exact pentru că încă nu te-ai axat pe un anumit „subiect" mai mult, tu ai încercat din toate câte un pic dar n-ai încercat să dezvolți mai mult. Și la desen gândește-te câte ore desenând au pierdut acei „ceilalți". Ia chestiile astea la rând și oprește-te unde îți place ție cel mai mult și progresează, o să te plictisești la un moment dat, dar tu continuă, o să te dezamăgești la un moment dat dar la fel, continuă, când lumea spune: ești groaznic tu continuă ce faci spunându-le:S-o crezi tu. Sunt sute de sporturi fizice și și ale minții, sunt sute de instrumente, poți fi critic de artă, cinefil, adept al cărților, poți să excelezi în multe, extrem de multe, doar trebuie să-ți dorești asta și să-ți găsești tu locul.

5 răspunsuri:
| mODIN a răspuns:

Ai incercat sa canti la un instrument?

| Duku99 explică (pentru mODIN):