| Lukasssz a întrebat:

azi in 12.06 nu aveam de gand sa merg la liceu, având mediile încheiate la tot în afară de purtare (toți avem asa). Aveau cei de a 12 ceva competențe la limbi străine și urmând sa facem ore de la 15:30. Până când a spus diriga un mesaj ca cică cine nu vine in clasa sa faca curat nu incheie media la purtare. Intrebarea mea este : daca am mediile încheiate la tot mai puțin purtare poate sa nu imi incheie media? Multumesc.

Răspuns Câştigător
| MademoiselleCosmina a răspuns:

E imposibil sa nu o incheie. Oricat ar fi ea, trebuie incheiata.
Si de ce sa faci curat, ati facut vreo petrecere cumva? Tare corecti mai sunt unii profesori.

| Lukasssz explică (pentru MademoiselleCosmina):

Mersi nu m-am dus la liceu pe atunci și mi-a încheiat media si de aceea am ales sa iti dau fundita

7 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Da, poate!
De aceea se si lasa media neincheiata la purtare, pana in ultima zi, sa vada clar daca iti indeplinesti toate obligatiile si nu faci prostii, ca sa ti-o poate scade.

| ywar a răspuns:

Asa ati facut tot anul! Chiul organizat. Deci nu ai facut nimic deosebit, devreme ce tot anul ai chiulit probabil la greu.
La voi chiulul e religie.
As lasa repetenti 60-70% din voi ca sa va oblig sa invatati.
Si acum faceti nimic, din nou, fiind vacanta.

| MademoiselleCosmina a răspuns (pentru ywar):

Tu chiar nu ai chiulit niciodata? laughing
Mai ales ca sunt ultimele zile de scoala. Toti elevii asteapta cu suflet ul la gura vacanta, dupa ce s-au saturat de predat si teme inutile.
Tot ce invata acum e doar pentru note, peste 2-3 ani nu vor mai sti nimic. Mi se pare o prostie sa obligi copilul sa invete, mai ales ca fiecare are standardele lui. Poate unul intelege orice lectie, dar altul nu. De asta nu tin cont niciodata profesorii. Si se pare ca nimeni nu tine, nu doar ei.

| ywar a răspuns (pentru MademoiselleCosmina):

Nu chiulul e important, ci neasumarea care la voi tinerii este pe linie. Asta e pacatul noii generatii.