anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut tpu.Am si eu o intrebare.Traiesc intr-un oras mort si lucrez ca si agent de securitate la o firma de paza unde am salarul minim pe economie.Programul meu de lucru este 24 cu 48 liber teoretic, practic treaba sta altfel. Dupa 24 de ore la lucru ies dimineata si in cele 48 de ore liber este sansa ca 80% sa ma cheme la ore suplimentare ori de noapte in aceeasi zi in care am iesit (12 ore) ori 12 ori in urmatoarea zi.E genul de sef care nu te intreaba daca poti veni sau nu, iti spune direct vezi ca maine sau deseara intri 12 ore la obiectivul cutarica.Fac pe luna minim 240 de ore si cu suplimentare 280-300 si iau cu 50-60 de lei peste minimul pe economie.Au facut mai multi plangere la itm, a venit itm-ul pe ei au confiscat registrele unde erau trecute orele ilegale de 24 cu 48 pe care noi le facem si in schimb itm-ul nu a facut nimic (probabil doar o mica amenda) pentru ca seful a adus a doua zi inapoi registrele.Sa imi caut in alta parte nu e o solutie pentru ca, cum am spus locuri de munca in orasul meu cam nu prea sunt.Ce sa fac?

3 răspunsuri:
andreia67
| andreia67 a răspuns:

Ce calificari ai? Ce stii sa faci? Incearca sa te angajezi in alt oras mai putin "mort" pe un salariu mai bun.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Cauta o femeie din alt oras mai bun, casatoreste-te si schimba orasul.big grin

| PIPER23 a răspuns:

E imposibil sa nu gasesti alt loc de munca mai bun. Si ca si ajutor de bucatar la un restaurant iesi mult mai bine, decat ce povestesti acolo. 300ore? Crima totala